LG ujawnia strategię dla produktów Mobile
Udoskonalone technologie LG i zaufanie klientów kluczem w strategii biznesowej działu mobile
LG

LG ujawnia strategię dla produktów Mobile

05.03.2018
Podczas tegorocznych targów MWC nowy szef działu Mobile LG Electronics zaprezentował główne kierunki strategii firmy na rynku. Nadrzędnym celem LG jest trafne identyfikowanie i zaspokajanie rzeczywistych potrzeb Klientów, doskonalenie najważniejszych technologii oraz nieustanne dbanie o zaufanie do marki. Według prezesa działu Mobile, Hwanga Jeong-hwana, kluczowe znaczenie dla osiągnięcia tego celu będą miały urządzenia High-End, takie jak V30S ThinQ, które powstają na bazie odnoszących sukcesy modeli Premium.

Większość użytkowników smartfonów oczekuje, że będą one ściśle dostosowane do ich sposobu pracy oraz spędzania wolnego czasu. Nasi Klienci oczekują, że urządzenia LG będą zajmowały czołową pozycję w czterech głównych dziedzinach: dźwięk, bateria, aparat i wyświetlacz. Zagadnienia te traktujemy priorytetowo zarówno podczas prac nad nowymi flagowymi urządzeniami, jak i w produktach będących udoskonalonymi wersjami smartfonów Premium, z których pierwszym jest model LG V30S ThinQ odsłonięty podczas MWC 2018. - powiedział prezes działu Mobile, Hwang Jeong-hwan

Wykorzystując sprawdzone i dobrze przyjęte przez rynek technologie, LG zamierza stopniowo aktualizować oprogramowanie i design produktów, tak aby dotychczasowi klienci mogli przez dłuższy czas czerpać z nich satysfakcję. Starannie przemyślane funkcje oraz niepowtarzalne wersje kolorystyczne, dzięki którym smartfony LG wyróżniają się na tle konkurencji, przyciągną uwagę nowych klientów. Ponadto, wysoka jakość wykonania oraz usługi posprzedażowe, takie jak stałe doskonalenie pakietu sztucznej inteligencji, dostarczą konsumentom mocnych argumentów za wyborem smartfonów z portfolio LG.

Znakomita jakość dźwięku to jedna z cech, o których najczęściej zapominają producenci smartfonów klasy High-End. W przypadku LG jest inaczej – jest to wyróżnik, stanowiący jeden z głównych powodów, dla których konsumenci wybierają smartfon LG. Projektując nowe smartfony firma zamierza nadal rozwijać swoje wyróżniki m.in. przetwornik cyfrowo-analogowy Hi-Fi Quad, a także kontynuować prace nad ulepszeniem technologii baterii wraz z liderem branży – siostrzaną spółką LG Chem.

Aparaty w smartfonach LG będą nie tylko wyróżniać się innowacjami, takimi jak ulepszone obiektywy czy rozwiązania zapewniające wyższą jakość zdjęć wykonywanych przy słabym oświetleniu. Dzięki rozwojowi technologii opartej na sztucznej inteligencji, którą LG wprowadza w swoich smartfonach, kamera będzie samodzielnie i optymalnie dobierać parametry zdjęć i ulepszać je za użytkownika. Ponadto, LG planuje znaczne inwestycje w prace badawczo rozwojowe nad technologiami stosowanymi w wyświetlaczach LCD oraz OLED.

Rynek smartfonów znacznie się zmienił w ciągu ostatniego dziesięciolecia. Teraz wchodzimy w kolejny etap rozwoju i w nową strategię dla kategorii mobile. Niewielu producentów smartfonów posiada jednocześnie szerokie i różnorodne doświadczenie w rozwoju wielu kategorii produktowych, dlatego wykorzystując szersze kompetencje LG, dążymy do zwiększenia udziału w rynku smartfonów, m.in. dzięki funkcjom opartym na sztucznej inteligencji. - powiedział prezes działu Mobile, Hwang Jeong-hwan

News 5 kluczowych strategii dla zwiększenia produktywności biura

Zatroszcz się o swoich pracowników oraz ich miejsce pracy, a przełoży się to na wymierne korzyści dla Ciebie i Twojej firmy. Poznaj najważniejsze elementy, od których warto zacząć maksymalizację efektywności w biurze. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera

T‑Mobile zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera. Kolejne 450 tysięcy gospodarstw domowych znajdzie się w zasięgu oferty stacjonarnej T‑Mobile do 2020 roku. czytaj więcej

T-Mobile Krzysztof Jankowski Dyrektorem Departamentu Zarządzania Marką T‑Mobile

Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez Departament Zarządzania Marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski. czytaj więcej

T-Mobile „Jeśli Wiesz Co Chcę Powiedzieć…” w nowej aranżacji sygnowanej T‑Mobile Electronic Beats POWROTY zabrzmi na zamku w Kazimierzu Dolnym

Rok 2018 jest dla T‑Mobile szczególny pod wieloma względami. Firma pomyślnie realizuje kolejne inicjatywy, odzyskuje klientów i cieszy się rosnącym ich zaufaniem. By to uczcić, Operator przygotował szereg działań: jedno z nich – muzyczny projekt „POWROTY” doczekał się właśnie drugiej odsłony. Podjęły przy nim współpracę dwie niezwykłe kobiety i sceniczne osobowości - NOSOWSKA i ZAMILSKA, które wystąpią też na specjalnym koncercie podczas tegorocznego festiwalu Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym. czytaj więcej