Większość użytkowników smartfonów oczekuje, że będą one ściśle dostosowane do ich sposobu pracy oraz spędzania wolnego czasu. Nasi Klienci oczekują, że urządzenia LG będą zajmowały czołową pozycję w czterech głównych dziedzinach: dźwięk, bateria, aparat i wyświetlacz. Zagadnienia te traktujemy priorytetowo zarówno podczas prac nad nowymi flagowymi urządzeniami, jak i w produktach będących udoskonalonymi wersjami smartfonów Premium, z których pierwszym jest model LG V30S ThinQ odsłonięty podczas MWC 2018. - powiedział prezes działu Mobile, Hwang Jeong-hwan
Wykorzystując sprawdzone i dobrze przyjęte przez rynek technologie, LG zamierza stopniowo aktualizować oprogramowanie i design produktów, tak aby dotychczasowi klienci mogli przez dłuższy czas czerpać z nich satysfakcję. Starannie przemyślane funkcje oraz niepowtarzalne wersje kolorystyczne, dzięki którym smartfony LG wyróżniają się na tle konkurencji, przyciągną uwagę nowych klientów. Ponadto, wysoka jakość wykonania oraz usługi posprzedażowe, takie jak stałe doskonalenie pakietu sztucznej inteligencji, dostarczą konsumentom mocnych argumentów za wyborem smartfonów z portfolio LG.
Znakomita jakość dźwięku to jedna z cech, o których najczęściej zapominają producenci smartfonów klasy High-End. W przypadku LG jest inaczej – jest to wyróżnik, stanowiący jeden z głównych powodów, dla których konsumenci wybierają smartfon LG. Projektując nowe smartfony firma zamierza nadal rozwijać swoje wyróżniki m.in. przetwornik cyfrowo-analogowy Hi-Fi Quad, a także kontynuować prace nad ulepszeniem technologii baterii wraz z liderem branży – siostrzaną spółką LG Chem.
Aparaty w smartfonach LG będą nie tylko wyróżniać się innowacjami, takimi jak ulepszone obiektywy czy rozwiązania zapewniające wyższą jakość zdjęć wykonywanych przy słabym oświetleniu. Dzięki rozwojowi technologii opartej na sztucznej inteligencji, którą LG wprowadza w swoich smartfonach, kamera będzie samodzielnie i optymalnie dobierać parametry zdjęć i ulepszać je za użytkownika. Ponadto, LG planuje znaczne inwestycje w prace badawczo rozwojowe nad technologiami stosowanymi w wyświetlaczach LCD oraz OLED.
Rynek smartfonów znacznie się zmienił w ciągu ostatniego dziesięciolecia. Teraz wchodzimy w kolejny etap rozwoju i w nową strategię dla kategorii mobile. Niewielu producentów smartfonów posiada jednocześnie szerokie i różnorodne doświadczenie w rozwoju wielu kategorii produktowych, dlatego wykorzystując szersze kompetencje LG, dążymy do zwiększenia udziału w rynku smartfonów, m.in. dzięki funkcjom opartym na sztucznej inteligencji. - powiedział prezes działu Mobile, Hwang Jeong-hwan