Ze szczytu list przebojów do smartfonów LG - K-popowy zespół BTS personalizuje telefony LG
Dzięki temu prawdziwi fani K-pop i posiadacze smartfonów LG mogą pobrać ekskluzywny pakiet materiałów ze swoimi ikonami korzystając z aplikacji LG SmartWorld. W skład pakietu wchodzi siedem motywów poświęconych poszczególnym członkom zespołu BTS i pozwalających na całkowite zmodyfikowanie interfejsu użytkownika, w tym ekranu głównego, menu, ekranów połączeń.
Fani grupy BTS korzystający m.in. ze smartfona LG G7 ThinQ, będą mogli wybrać jeden z ośmiu niepowtarzalnych motywów. Siedem motywów jest opartych na wizerunkach poszczególnych członków zespołu, natomiast ósmy jest poświęcony całej grupie. Każdy z motywów zawiera unikalne tła, schematy kolorów, a nawet ikony powiązane z osobowością poszczególnych muzyków, a tym samym daje możliwość wyjątkowej personalizacji swojego urządzenia.
Pakiet dostępny w aplikacji LG Smart World (Sklep Play) może być zastosowany do smartfonów LG z 2017 i 2018 roku, z wyjątkiem LG K4 2017. Natomiast dla modelu LG K8 2017 kontent będzie możliwy do ściągnięcia z końcem czerwca br.Grupa BTS jest pierwszym zespołem K-pop w historii, którego album znalazł się na 1. miejscu listy „Billboard 200”, amerykańskiego notowania najlepiej sprzedających się płyt na terenie Stanów Zjednoczonych pokonując wydawnictwa takich gwiazd jak: Taylor Swift, Ed Sheeran czy Sam Smith.
W 2018 roku magazyn „Forbes” okrzyknął zespół BTS najbardziej wpływowymi gwiazdami z Korei Południowej. Najnowszy album grupy „Love Yourself: Tear” równie szybko podbija listy przebojów, także poza granicami Korei.BTS ma grono oddanych fanów na całym świecie. Profile społecznościowe zespołu angażują miliony wielbicieli (konto na Twitterze śledzi ponad 15 milionów osób), a dynamiczne i kolorowe teledyski oraz choreografie biją rekordy wyświetleń. Najnowszy teledysk grupy „Fake Love” osiągnął już ponad 188 milionów odtworzeni na YouTube.
Zaangażowana społeczność zgromadzona wokół muzyki K-pop to ponad pół miliona fanów w Polsce, wyjątkowo zaangażowana i aktywna grupa, która dzieli się ze sobą nowinkami i doniesieniami ze świata koreańskiego popu. Co więcej, popularność K-popu nadal rośnie i aktywizuje swoich fanów, którzy organizują zloty oraz wydarzenia specjalne. W zeszłym roku podczas organizowanych targów K-Content Expo 2017 promujących Koreę Południową w Europie największą atrakcją było K-Pop Night Out, czyli koncerty największych gwiazd gatunku, na które bilety wyprzedały się w mgnieniu oka.