- Pomysł na konkurs zrodził się nieprzypadkowo. Wpisuje się w strategię komunikacyjną kampanii reklamowej #ZyjNoLimit, skierowanej do pokolenia Millenialsów, ceniącego niezależność i wolność wyboru. Do wzięcia udziału w konkursie zachęcamy wszystkich, którzy odczuwają niezgodę na zastaną rzeczywistość i codziennie pokonują swoje kolejne ograniczenia - mówi Bartek Grabowski, Dyrektor Marketingu w Mobile Vikings.
Konkurs trwa od 10 do 24 marca włącznie. Wszyscy chętni mogą zamieścić swoją interpretację hasła #ZyjNoLimit w formie zdjęcia i opisu na dedykowanej stronie internetowej zyjnolimit.mobilevikings.pl. Laureata wyłoni powołana przez organizatora komisja konkursowa. Jury weźmie pod uwagę przede wszystkim pomysłowość, kreatywność i walory artystyczne zgłoszeń, a także spójność między nadesłanym zdjęciem a tekstem. Zwycięzca zostanie ogłoszony 29 marca. Jest o co walczyć - laureat wraz z osobą towarzyszącą polecą na pięć dni do Hong Kongu. Zwieńczeniem wyjazdu będzie skok na bungee z jednej najsłynniejszych wież świata - Macau Tower.
- Chcieliśmy pokazać, że nawet przy organizacji konkursu i wyznaczaniu nagrody, można działać z wyobraźnią i nie podążać za utartymi schematami. Skok z mierzącej 233 metry Macau Tower to zarówno ekstremalne emocje, jak i chwila, żeby poczuć prawdziwą wolność, pokonać swój strach i ograniczenia czy w końcu spełnić marzenie. A do tego podróż do Hong Kongu. W Mobile Vikings wychodzimy poza standardowe ramy, a konkurs i oferowana nagroda są tego dowodem - dodaje Bartek Grabowski.
W promocję konkursu zaangażowaliśmy YouTubera, publicystę i podróżnika - Jack’a Gadovskiego (Jacek Gadzinowski). Jack kilka lat temu rzucił pracę w korporacji i wybrał życie zgodne ze swoją pasją. Podróżuje, uprawia kitesurfing i dzieli się swoimi wrażeniami z fanami. Podczas ostatniej wyprawy na Zanzibar nakręcił wideo ze swoją interpretacją życia bez ograniczeń. Opowiada w nim, co daje mu prawdziwe poczucie wolności. Film zobaczyć można tutaj.
Konkurs #ZyjNoLimit jest kontynuacją kampanii reklamowej Mobile Vikings, z którą operator wystartował 17 lutego. Efekty można sprawdzić zarówno w mediach ogólnopolskich - radio i TV, jak i w outdoorze w największych polskich miastach.
Szczegóły konkursu znajdują się na stronie zyjnolimit.mobilevikings.pl, oficjalnym blogu operatora oraz w regulaminie.