#ZyjNoLimit to idea, do której Millenialsów nie trzeba przekonywać. Jedną z najważniejszych wartości jest dla nich brak ograniczeń. Wolność pokolenia Y przejawia się w ich codziennych życiowych wyborach. Młodzi na rynku pracy są mobilni i nie boją się realizować swoich pasji kosztem stabilnego zatrudnienia. W życiu osobistym coraz później decydują się na założenie rodziny, wybierając niezależność i brak zobowiązań. Zamiast kupować wolą wynajmować. Lubią wyzwania i pokonywanie własnych czy narzuconych im przez otoczenie ograniczeń. A jako konsumenci są bardzo świadomi swoich realnych potrzeb oraz oferty na rynku. Raport „OMG! Czyli jak mówić do polskich milenialsów” Odyseja Public Relations wskazuje, że w grupie wiekowej 25-34 aż 40% konsumentów korzysta z aktualnych promocji kosztem przywiązania do wybranej marki. Z kolei Goldman Sachs w swoich badaniach zauważa, że 57% przedstawicieli pokolenia Millenialsów przed każdym zakupem porównuje ceny. Również Goldman Sachs podkreśla, że 30% z badanych Ygreków nie chce posiadać samochodu na własność, a dom czy mieszkanie kupi dopiero w wieku średnio 45 lat. Dzięki wielu badaniom pokolenie Millenialsów, stanowiące bardzo duży odsetek współczesnych konsumentów, zostało dobrze scharakteryzowane. Mobile Vikings zdecydowało się dostosować swoją ofertę i komunikację do potrzeb młodych, świadomych konsumentów.
- Nasi obecni i potencjalni użytkownicy cenią sobie wolność. Coraz rzadziej odczuwają potrzebę posiadania w dotychczasowym, materialnym rozumieniu. Od własnego
M, obciążonego wieloletnim kredytem, wolą wynajem. Nie kupują samochodu, bo korzystają z popularnych aplikacji umożliwiających tani transport w mieście. A zamiast długoterminowego zobowiązania umową na abonament, wybierają elastyczną i wygodną ofertę na kartę. Nasze usługi dobrze wpisują się w potrzeby pokolenia Millenialsów. Ich spojrzenie na świat jest spójne z naszymi wartościami. W Mobile Vikings cenimy wolność, brak ograniczeń, ale i wewnętrzny, pozytywny bunt, który napędza do pokonywania barier, trudności czy schematów narzucanych nam przez otoczenie. Właśnie taką narrację zastosowaliśmy w naszej kampanii reklamowej. Pokazujemy, że z nami można naprawdę #ZycNoLimit – mówi Bartek Grabowski, Dyrektor Marketingu w Mobile Vikings.
To właśnie dostępne badania, obserwacja pokolenia Y, jak i przykłady ze współczesnej popkultury stały się inspiracją do zaprojektowania kampanii wpisującej się w sposób, w jaki Millenialsi patrzą dzisiaj na otaczającą ich rzeczywistość. Millenialsi, którzy odczuwają wewnętrzny bunt, prezentują antykorporacyjne postawy, nie przyjmują bezkrytycznie zastanej rzeczywistości i chcą żyć według własnych zasad.
Kampania reklamowa #ZyjNoLimit oficjalnie wystartowała 17 lutego. W ciągu kilku najbliższych tygodni w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych będzie można zobaczyć czy usłyszeć spoty reklamowe operatora. Do tego wielkoformatowe reklamy
w największych polskich miastach i liczne akcje – konkursy, konferencje czy eventy, promujące markę oraz jej nową ofertę. A wszystko to po to, by pokazać, że dołączając do sieci Mobile Vikings i korzystając z najlepszej obecnie na rynku oferty na kartę można #ZycNoLimit. Oficjalny spot reklamowy dostępny jest od dziś także na profilu Mobile Vikings na portalu Facebook.
- Cieszymy się, że konsumenci coraz częściej przykładają wagę do porównywania ofert. Nasz bestseller, czyli taryfa Viking 29 No Limit z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci i na numery stacjonarne, SMS-ami i MMS-ami no limit oraz 15 GB internetu jest obecnie najbardziej atrakcyjna na rynku. Do tego oferujemy wygodne autodoładowania, dzięki którym nie musimy pamiętać o terminowym zasilaniu konta, a jednocześnie nie jesteśmy związani umową. W Mobile Vikings taryfy czy usługi można aktywować, wyłączać czy zmieniać w dowolnym momencie w zależności od swoich aktualnych potrzeb. I to jest naszym zdaniem prawdziwa wolność i brak ograniczeń na rynku mobile - dodaje Bartek Grabowski.