Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Oprogramowanie innovaphone myApps umożliwia szybką i łatwą konfigurację rozwiązania do kontaktu z klientem z wszechstronnymi funkcjami, od stanowiska operatora po zarządzanie kolejkami w bezpiecznym środowisku.
Dane kontaktowe klientów są cennym zasobem. Nie mogą one wpaść w niepowołane ręce i muszą być zarządzane zgodnie z RODO. W przeciwieństwie do większości rozwiązań dostępnych na rynku, innovaphone Contact Center może być zainstalowany całkowicie we własnym centrum danych bez usługi w chmurze i bez związanego z tym ryzyka bezpieczeństwa. "Podobnie jak w przypadku całego naszego portfolio produktów, istnieje również możliwość wynajmu rozwiązania, a także jego zakupu, przenosząc w ten sposób wydatki z CAPEX do OPEX. Wszystkie aktualizacje są wliczone w opłatę za wynajem, dzięki czemu infrastruktura jest zawsze aktualna. Jeśli chodzi o liczbę stanowisk agentów telefonicznych, nasi klienci mają taką samą elastyczność jak w przypadku rozwiązania w chmurze", wyjaśnia Dagmar Geer, CEO innovaphone AG.
Oprócz telefonii, Contact Center zapewniają różne inne opcje kontaktu, takie jak czat, e-mail lub SMS. Dzięki platformie biznesowej myApps, innovaphone oferuje dostosowane do indywidualnych potrzeb, w pełni zintegrowane rozwiązania aplikacyjne do obsługi klientów, dzięki którym zadowolenie klientów może zostać podniesione na nowy poziom. Aplikacja innovaphone Switchboard App służy do profesjonalnej obsługi połączeń telefonicznych, ich przyjmowania i przekierowywania. Agenci telefoniczni korzystają z intuicyjnego interfejsu użytkownika zaprojektowanego w sposób responsywny. Aplikacja Contact Widgets App umożliwia klientom łatwy kontakt z firmą za pomocą czatu, połączenia wideo lub poczty elektronicznej bez czasochłonnych przeszkód, takich jak wypełnianie formularzy kontaktowych lub klikanie potencjalnie podejrzanych linków. Rozwiązanie myApps Contact Center uzupełnia nowa aplikacja Queue Board App, która może przyczynić się do zauważalnie większego zadowolenia klientów dzięki inteligentnemu zarządzaniu połączeniami. Na przykład, liczba dzwoniących i czas oczekiwania mogą być na pierwszy rzut oka analizowane przez agenta lub supervisora. Kilka kolejek może być rejestrowanych równolegle, a dystrybucja połączeń odpowiednio zoptymalizowana.
Wiadomości firmowe (R)ewolucja profesjonalnej komunikacji biznesowej: innovaphone myApps
Nowa odsłona systemu innovaphone PBX czytaj więcejWiadomości firmowe innovaphone zaprezentuje partnerom nową platformę komunikacyjną myApps:
„Dialogi 2018”: innovaphone organizuje serię spotkań z partnerami w 6 krajach europejskichczytaj więcej
Wiadomości firmowe Nowy raport: Migracja z infrastruktury ISDN do All IP w firmach
Podobnie jak w Niemczech w latach 90 miało miejsce przechodzenie z infrastruktury linii analogowych na linie ISDN, dobiega obecnie końca kolejna era: w całej Europie obserwuje się stopniowe przechodzenie na protokół internetowy (IP). Od momentu założenia firmy w 1997 roku całe portfolio innovaphone, specjalisty ds. profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, oparte jest na technologii "pure IP". czytaj więcejWiadomości firmowe Nowy oddział we Francji: innovaphone ogłosiła utworzenie nowej spółki zależnej we Francji
Wraz z powstaniem spółki zależnej "innovaphone SAS", niemiecki specjalista ds. profesjonalnych systemów komunikacyjnych dla biznesu, rozszerzył zakres swojej działalności na rynku francuskim. czytaj więcejWiadomości firmowe innovaphone opublikowała raport na temat redundancji
Czy infrastruktura komunikacyjna w Twojej firmie jest wystarczająco bezpieczna i posiada mechanizmy zabezpieczające na wypadek awarii? czytaj więcejWiadomości firmowe Spektakularne wydarzenie z okazji 20-lecia innovaphone!
innovaphone obchodzi w tym roku jubileusz 20-lecia istnienia firmy. Pod hasłem "Communicate. Connect. Collaborate." pracownicy firmy, partnerzy i zaproszeni goście świętowali to wyjątkowe wydarzenie w niecodziennej lokalizacji eventowej, w elektrowni Rottweil. Do południa odbyła się (nie)konferencja barcamp, która była dla prawie 100 pracowników innovaphone, około 400 partnerów, klientów i przyjaciół innovaphone okazją do inspirujących rozmów, wymiany doświadczeń oraz nowych pomysłów. czytaj więcejWiadomości firmowe innovaphone przeprowadziła w firmie NOVOL stopniową migrację do VoIP z zachowaniem dotychczasowej infrastruktury DECT
Firma NOVOL została założona w 1978 roku i jest największym w Polsce producentem rozwiązań dla lakiernictwa samochodowego. NOVOL dystrybuuje na szeroką skalę produkty do państw z Europy Zachodniej, Wschodniej, Australii, Nowej Zelandii, na Bliski Wschód oraz do Afryki. czytaj więcejWiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“
Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcejWiadomości firmowe (R)ewolucja profesjonalnej komunikacji biznesowej: innovaphone myApps
Nowa odsłona systemu innovaphone PBX czytaj więcejWiadomości firmowe innovaphone zaprezentuje partnerom nową platformę komunikacyjną myApps:
„Dialogi 2018”: innovaphone organizuje serię spotkań z partnerami w 6 krajach europejskichczytaj więcej