Motorola partnerem akcji „Biegnij Warszawo 2017”
Motorola partnerem akcji „Biegnij Warszawo 2017” - Mr. Mod
Motorola

Motorola partnerem akcji „Biegnij Warszawo 2017”

29.09.2017
Motorola została partnerem jednej z największych imprez biegowych w Polsce „Biegnij Warszawo 2017”. Zgodnie ze swoim mottem – „Zrób to lepiej!”, firma zachęca do stawiania sobie wyzwań oraz do aktywnego stylu życia.

W ramach nowej strategii, Motorola inspiruje użytkowników do podejmowania wyzwań, by jeszcze lepiej i pełniej przeżywać swoje życie. Marka motywuje do kreatywnego i nieszablonowego podejścia do codzienności i właśnie dlatego zdecydowała się na partnerstwo z jedną z najpopularniejszych imprez biegowych w Polsce, która zrzesza tysiące pozytywnie zakręconych osób.

„Celem marki Motorola jest aktywizowanie ludzi. Jako twórcy pierwszego przenośnego telefonu, zabieramy głos i zachęcamy, by korzystać ze smartfonów jeszcze mądrzej – tak aby zamiast izolować, łączyły nas w realizacji wspólnych pasji, a także pozwalały lepiej wyrażać siebie. Mówiąc „Zrób to lepiej!” rzucamy wyzwania zarówno sobie, jak i naszym Klientom.” –  mówi Anna Staszyńska, Motorola Marketing Manager, Lenovo Polska.

„Chcemy by ludzie zapomnieli o nudzie i zamiast planować i szukać wymówek – przeszli do działania. Z tego powodu idea biegu „Biegnij Warszawo 2017” jest nam bardzo bliska. Wydarzenie skupia wokół siebie tysiące aktywnych uczestników. Ich siła ducha i chęć do działania jest bliska marce Motorola, dlatego już 1 października spotkamy się w centrum Warszawy, by dołączyć do tej pozytywnej grupy biegaczy.” – dodaje.

Wsparcie dla biegu „Biegnij Warszawo 2017”

Firma w ramach partnerstwa z wydarzeniem zorganizuje strefę dla gości odwiedzających bieg, przyłączy się do aktywnego kibicowania oraz wystawi swoją drużynę i specjalnego biegacza. W ramach akcji Motorola MotoLepsi, połączonej z niedawno zakończonym konkursem, firma zrekrutowała ponad 1000 aktywnych osób, które nie tylko kochają zdrowy aktywny styl życia, ale też nieszablonowo podchodzą do życia i co więcej, są gotowe mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Najbardziej kreatywny uczestnik, który zaprezentował w ramach konkursu towarzyszącemu akcji swój niezwykły sposób na trening, otrzymał od firmy pakiet startowy do biegu i tym samym zmierzy się w warszawskim biegu na 10 km. Już 1.10.2017 r. MotoLepszy, bo tak nazywa się reprezentant firmy Motorola, dołączy do około 13 000 zawodników biegu „Biegnij Warszawo 2017” i wspierany przez twarz marki – Mr. Moda, stanie do rywalizacji.

„Trzymamy kciuki za naszego MotoLepszego. Swoim pomysłem na trening przekonał nas, że jego głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Dostrzegliśmy w nim ducha naszej marki, dlatego to właśnie on już w niedzielę podejmie się naszego wyzwania i zmierzy się z 10 km trasą w centrum Warszawy. Trzymamy za niego kciuki!” – dodaje Anna Staszyńska, Motorola Marketing Manager, Lenovo Polska.

O akcji MotoLepsi

Celem nadrzędnym akcji MotoLepsi jest promocja aktywnego stylu życia i stworzenie kreatywnej i otwartej społeczności, która wykreśliła ze swojego słownika słowo – ograniczenia. Akcji towarzyszył konkurs na ambasadora marki Motorola – MotoLepszego. Konkurs trwał od 01.09.2017 r. do 22.09.2017 r. Zadanie polegało na zaprezentowaniu jak najbardziej kreatywnego sposobu na swój trening sportowy, a nagrodą główną, oprócz dołączenia do grona MotoLepszych, był smartfon Motorola Moto Z2 Play wraz z 4 modułami Moto ModsTM oraz pakiet startowy na wydarzenie „Biegnij Warszawo 2017”. Więcej szczegółów na stronie akcji www.MotoLepsi.pl

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

Wiadomości firmowe WatchGuard Day Kraków: nowe horyzonty bezpieczeństwa IT i praktyczne rozwiązania dla biznesu

WatchGuard to globalny lider w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, który od lat zdobywa uznanie w raportach takich jak Canalys TrustRadius, Forester, CyberSecurity Breakthrough i AV-Comparatives. Firma ma na swoim koncie ponad milion wdrożeń na całym świecie, obsługując zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wywiad z producentem | Energy Logserver: nowoczesne systemy SIEM i SOAR

W zmieniającym się środowisku IT, systemy SIEM (Security Information and Event Management) i SOAR (Security Orchestration, Automation, and Response) są kluczowe dla skutecznego zarządzania bezpieczeństwem informacji. Aby dowiedzieć się więcej o wyzwaniach i innowacjach związanych z tymi technologiami, przeprowadziliśmy wywiad z przedstawicielem Energy Logserver, polskiego producenta rozwiązań SIEM i SOAR. czytaj więcej

Wiadomości firmowe MOVEit w języku polskim: Progress prezentuje nową wersję konsoli

Progress MOVEit to zaawansowane rozwiązanie do zarządzania i automatyzacji transferu plików, które zapewnia pełną widoczność i kontrolę nad plikami wysyłanymi do partnerów, klientów i pracowników w firmie. MOVEit gwarantuje bezpieczeństwo plików zarówno podczas transferu, jak i w bazie danych, spełniając przy tym wewnętrzne polityki oraz zewnętrzne regulacje takie jak NIS2 i DORA. czytaj więcej