Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Począwszy od 9 marca br. Netia wprowadza nową ofertę, w której podstawowy pakiet Internet 100 Mb/s z TV na Start (podstawowy pakiet 57 kanałów) jest w niezmiennej cenie 49,90 zł miesięcznie przez cały okres umowy, a nawet po zakończeniu kontraktu.
Dla klientów poszukujących bogatszej oferty programowej, dostępne są dwa dodatkowe warianty usługi telewizyjnej: TV Elastyczna, która pozwala na swobodne kształtowanie ramówki spośród ponad 200 kanałów w 20 pakietach tematycznych oraz TV Super (pakiet 157 kanałów, w tym 87 w HD).
Oba warianty w pakiecie z internetem 100 Mb/s przez okres 6 miesięcy są w promocyjnej cenie 49,90 zł, a od 7 miesiąca, odpowiednio 69,90 i 99,90 zł miesięcznie.
Mobile No Limit za darmo
Zakup któregoś z dwóch wyższych wariantów promocyjnych (TV Elastyczny lub TV Super) premiowany jest bezpłatną usługą mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w kraju, nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami.
Jazda testowa w prędkością do 900 Mb/s
W przypadku usług świadczonych na sieciach zmodernizowanych do standardu światłowodowego, abonenci przez pierwsze 3 miesiące będą mogli korzystać z maksymalnej prędkości 900 Mb/s, płacąc jak za łącze do 100 Mb/s.
Zainteresowani dalszym korzystaniem z jednych z najszybszych łączy dostępnych dla klientów indywidualnych w Polsce (do 900 Mb/s), skorzystają z nich za miesięczną dopłatą w wysokości 40 zł.
Z kolei dla usług na jeszcze niezmodernizowanych łączach (ADSL, VDSL) Netia oferuje wydłużone okresy świadczenia usług za symboliczną złotówkę.
Wszystkie powyższe oferty dostępne są wyłącznie na sieciach własnych Netii (ok, 2,6 mln adresów, w tym ponad 1 mln z łączami powyżej 100 Mb/s) z umową na okres 24 miesięcy.
Komunikacja 360 stopni
Sprzedaż nowej oferty wsparta jest szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną 360 stopni. Kampania została zbudowana wokół jednego z kluczowych atrybutów sztandarowej oferty, jaką jest atrakcyjna, niezmienna cena (49,90 zł). Jest to cecha wskazywana, jako najbardziej oczekiwana przez klientów w badaniach konsumenckich.
Koncepcja kreatywna, której autorem jest agencja Brasil, opiera się o temperaturę dyskursu politycznego wokół cen…
W kampanii Netia wykorzystuje spoty w TV, VoD i FB (30, 15 i 8 sek.), radio (spot 30 sek.), szereg działań digital performance marketing, a także podjęła współpracę z 14 popularnymi youtuberami (m.in. Abstrachuje TV, 5 sposobów na…, Nieprzygotowani, Ponki), którzy będą tworzyć własne materiały na YouTube.
Wszystkie spoty i plansze sponsorskie, wykorzystywane w kampanii TV są tłumaczone na język migowy.
Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe: Polsat Media (TV), MediaCom (radio), Value Media (digital) oraz Talentmedia, ABSTRA i Golden Oil (współpraca z influencerami). Spoty reklamowe zostały wyprodukowane przez Studio T-F-P.
Kampania potrwa od 9 marca do końca kwietnia br.