Netia

Netia na podbój rynku MŚP. Omnichannelowa komunikacja w chmurze

07.07.2017
Netia chce zawojować rynek małych i średnich firm swoją nową ofertą dotyczącą zintegrowanej komunikacji w chmurze, skrojoną specjalnie pod potrzeby i możliwości tego segmentu. Od 1 lipca br. za symboliczną złotówkę można aktywować usługę Nowej Netii, która umożliwia swobodne wykonywanie i odbieranie połączeń z smartfonu, tabletu, czy laptopa - przy wykorzystaniu dowolnego numeru stacjonarnego – w dogodnym dla siebie miejscu.

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Nowa Netia została uznana przez menedżerów IT z listy „CIO 100” za najlepszy produkt w dziedzinie zintegrowanej komunikacji.

Zwyciężyła w konkursie „Best in Cloud 2017”, organizowanym przez tygodnik Computerworld, oraz otrzymała tytuł „Turbiny Polskiej Gospodarki 2017”, przyznanej przez redakcję Gazety Finansowej za najlepszy produkt i usługę dla firm z sektora MŚP.

Nowa Netia spełnia potrzeby komunikacyjne zarówno pojedynczych biur, jak i wielu rozproszonych oddziałów. Można z niej korzystać w biurze, jak i poza nim. Nie ma ograniczeń geograficznych. Konieczne jest tylko posiadanie przez użytkownika stacjonarnego numeru telefonu, a przecież w biznesie firmowy numer to podstawowa wizytówka firmy i potwierdzenie, że posiada ona fizyczne biuro.

Oferta promocyjna Nowej Netii zawiera nielimitowane połączenia głosowe. Promocyjne warunki sprzedaży, poza aktywacją za 1 zł netto, obejmują też atrakcyjne kwoty miesięcznych abonamentów. W promocji można też otrzymać telefony IP za 1 zł netto.

Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem - https://biznes.netia.pl/nowa_netia.html

News Dlaczego warto korzystać z chmury?

Rośnie popularność chmury obliczeniowej. Firmy dostrzegają zalety korzystania z cloud computingu i doceniają morze możliwości, jakie oferują poszczególne rodzaje chmury. Zobacz, co dzięki temu możesz zyskać firma. czytaj więcej

News Przenieś komunikację biznesową „w chmury”

Aby jak najsprawniej funkcjonować i odnieść sukces na rynku potrzebujesz skutecznych rozwiązań komunikacyjnych, najlepiej takich, które zapewnią nie tylko dostęp do nowoczesnych urządzeń, ale także do wydajnej platformy, która ułatwi codzienne zarządzanie i elastyczny model wdrożenia, dopasowany do potrzeb Twojej firmy i oczekiwań Twoich pracowników. Czy istnieje taka „magiczna” formuła? Marka Yeastar twierdzi, że jest nią połączenie centrali PBX w chmurze i platformy z usługami z zakresu Unified Communication zebranymi w elastyczne modele biznesowe. To wszystko, czego potrzebujesz do obsługi komunikacji biznesowej teraz w dystrybucji Impet Computers. czytaj więcej

News Telekomunikacja Polska S.A - prawie okrągła rocznica powstania

Jeśli Telekomunikacja Polska S.A nadal by istniała, dziś świętowałaby swoje 29-te urodziny. Byłaby całkiem dorosłą firmą : ) czytaj więcej

News Rozwiązanie HR w chmurze, czyli jak dostosować firmę do obecnego rynku pracy

Jeśli wykonywana przez Ciebie praca nie wiąże się z koniecznością spędzania każdego dnia roboczego w miejscu pracy z pewnością zauważyłeś, że coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie do polityki kadrowej pewnej elastyczności. Do najczęściej stosowanych udogodnień należy zaliczyć m.in. (częściową lub całkowitą) pracę zdalną oraz nienormowany czas pracy. Jednakże, odejście od ustandaryzowanych procedur dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim, przekłada się na nieco trudniejsze warunki pracy dla specjalistów z zakresu HR & Payroll. czytaj więcej