Netia przybliża się do klientów w Warszawie
Netia przybliża się do klientów w Warszawie - zageszczenie sieci
Netia

Netia przybliża się do klientów w Warszawie

26.03.2018
W sobotę, 24 marca, Netia otworzyła cztery nowe pop-up store (tzw. wyspy) w Warszawie – w Galerii Bemowo, Galerii Renova (Targówek), Tesco Gocław oraz Tesco Kabaty. Wybór miejsc był zdecydowanie nieprzypadkowy…

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Jak wskazują badania konsumenckie, salon operatora, to wciąż kluczowy kanał, poprzez który chcemy poznawać i kupować usługi telekomunikacyjne i telewizyjne. Dlatego Netia dba o to, aby intensywnie rewitalizować i powiększać swoją sieć kilkudziesięciu punktów/salonów. W nowo powstałych punktach w Warszawie klienci będą mogli przede wszystkim podpisać umowę na rewelacyjny pakiet Internet z TV w niezmiennej cenie 49,90 zł miesięcznie, który obecnie reklamowany jest m.in. w TV.

Nowe, wyspowe salony Netii zacumowały w galeriach handlowych, wokół których występuje największe zagęszczenie super-szybkiej sieci dostępowej Netii, głównie w technologii HFC (połączenie technologii światłowodowej z transmisją po kablach koncentrycznych), która statystycznie dostępna jest w mniej więcej co trzecim mieszkaniu w Warszawie.

- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Do tej pory nasz salon znajdował się na Służewcu, przy ul. Taśmowej 7A. Odpowiadając na oczekiwania naszych obecnych i potencjalnych klientów, którzy oczekują takich punktów kontaktu w pobliżu swojego miejsca zamieszkania, postanowiliśmy otworzyć tzw. wyspy w galeriach handlowych – mówi Karol Wieczorek, PR Manager Netii.

- Wybraliśmy obiekty w dzielnicach, w których występuje największe zagęszczenie naszych super szybkich łączy. Statystycznie w Warszawie łącza Netii, pozwalające na dostarczanie nielimitowanego internetu 300 Mb/s, docierają do co trzeciego mieszkania w stolicy – dodaje Karol Wieczorek.