Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Jak wskazują badania konsumenckie, salon operatora, to wciąż kluczowy kanał, poprzez który chcemy poznawać i kupować usługi telekomunikacyjne i telewizyjne. Dlatego Netia dba o to, aby intensywnie rewitalizować i powiększać swoją sieć kilkudziesięciu punktów/salonów. W nowo powstałych punktach w Warszawie klienci będą mogli przede wszystkim podpisać umowę na rewelacyjny pakiet Internet z TV w niezmiennej cenie 49,90 zł miesięcznie, który obecnie reklamowany jest m.in. w TV.
Nowe, wyspowe salony Netii zacumowały w galeriach handlowych, wokół których występuje największe zagęszczenie super-szybkiej sieci dostępowej Netii, głównie w technologii HFC (połączenie technologii światłowodowej z transmisją po kablach koncentrycznych), która statystycznie dostępna jest w mniej więcej co trzecim mieszkaniu w Warszawie.
- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Do tej pory nasz salon znajdował się na Służewcu, przy ul. Taśmowej 7A. Odpowiadając na oczekiwania naszych obecnych i potencjalnych klientów, którzy oczekują takich punktów kontaktu w pobliżu swojego miejsca zamieszkania, postanowiliśmy otworzyć tzw. wyspy w galeriach handlowych – mówi Karol Wieczorek, PR Manager Netii.
- Wybraliśmy obiekty w dzielnicach, w których występuje największe zagęszczenie naszych super szybkich łączy. Statystycznie w Warszawie łącza Netii, pozwalające na dostarczanie nielimitowanego internetu 300 Mb/s, docierają do co trzeciego mieszkania w stolicy – dodaje Karol Wieczorek.