NETIALINO już oficjalnie! Prezesi Netii i Kolei Dolnośląskich obrali wspólny kurs do pomagania
Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Parafowanie umowy odbyło się na Dworcu Głównym we Wrocławiu 7 kwietnia w specjalnie przygotowanym do tego pociągu. Swój podpis pod umową złożyli prezes Netii, Tomasz Szopa, oraz prezes Kolei Dolnośląskich, Piotr Rachwalski.
Bardzo się cieszę, że możemy wspólnie pomagać. Jestem też zadowolony z tego, że przy okazji możemy podkreślić bliskie więzi, jakie po dołączeniu Telefonii Dialog do Grupy Netia łączą nas z Dolnym Śląskiem. A warto pamiętać, że zatrudniamy tu wiele osób i inwestujemy duże środki m.in. w najszybszą sieć światłowodową - powiedział Tomasz Szopa, prezes Netii.
Od 25 lat Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jednoczy ludzi w szczytnym celu. Wspierają ją zarówno zwykli ludzie, jak i mniejsze i większe firmy. Jesteśmy dumni, że i my w niej gramy, w tym roku także z Netią – powiedział Piotr Rachwalski, prezes Kolei Dolnośląskich. – Cieszymy się tym bardziej, że mamy podobne cele - Netia, podobnie jak KD, zajmuje się łączeniem ludzi.
Pociąg NETIALINO jest efektem wygranej licytacji w ramach WOŚP przez Netię. W jej ramach firma zyskała prawo do nazwy wybranego połączenia obsługiwanego przez Koleje Dolnośląskie na rok. Dzięki temu na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wpłynęło 10100 zł.
Pociąg NETIALINO kursuje codziennie od 12 marca bieżącego roku pomiędzy Wrocławiem a Lubaniem Śląskim przez Legnicę i Bolesławiec. Wyrusza w trasę o godzinie 15.45 z dworca Wrocław Główny, a kończy ją na stacji Lubań Śląski o godzinie 18.09. nazwa umieszczona jest w rozkładach jazdy, wyświetlana na tablicach elektronicznych i wyczytywana w komunikatach głosowych zapowiadających pociąg na stacjach.
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej