Wiadomości firmowe

Nowa inicjatywa Huawei mającą na celu eliminację cyfrowego wykluczenia

12.03.2019
Ken Hu, Deputy Chairman Huawei, przedstawił nową inicjatywę Tech4ALL na rzecz eliminacji cyfrowego wykluczenia. W swoim przemówieniu zatytułowanym „Redefining Inclusion” zaprezentował on plany Huawei mające na celu pomóc 500 mln ludzi na całym świecie w czerpaniu korzyści z technologii cyfrowej w ciągu najbliższych pięciu lat.

Ken Hu, Deputy Chairman Huawei, przedstawił nową inicjatywę Tech4ALL na rzecz eliminacji cyfrowego wykluczenia. W swoim przemówieniu zatytułowanym „Redefining Inclusion” zaprezentował on plany Huawei mające na celu pomóc 500 mln ludzi na całym świecie w czerpaniu korzyści z technologii cyfrowej w ciągu najbliższych pięciu lat. Wezwał także rządy, organizacje branżowe i partnerów biznesowych do wspólnego działania na rzecz promowania włączania społeczeństwa w sferę cyfrową.

 

Rozszerzenie definicji digital inclusion (włączenia cyfrowego)

Gdy większość branży telekomunikacyjnej koncentruje się na technologii nowej generacji, takiej jak 5G i AI, nie możemy zapomnieć, że nadal jest wiele osób wykluczonych z cyfrowego świata. Nadal ponad 3,8 mld ludzi jest poza zasięgiem sieci, a ponad 1 mld osób nie ma dostępu do szerokopasmowego Internetu mobilnego. Musimy rozszerzyć definicję „digital inclusion” nie ograniczając się tylko do łączności. Nie możemy myśleć tylko o ludziach, ale również o małych firmach. Rozszerzając definicję możemy pomóc większej liczbie osób i organizacji czerpać bezpośrednie korzyści z technologii cyfrowej – powiedział Ken Hu, Deputy Chairman Huawei.

 

Inicjatywa Tech4ALL Huawei ma na celu promowanie włączenia cyfrowego zarówno dla osób fizycznych, jak i organizacji poprzez skoncentrowanie wysiłków na takich aspektach jak: łączność, aplikacje i umiejętności.

 

Łączność

Łączność jest fundamentem integracji cyfrowej. Będziemy nadal wprowadzać innowacje, aby zmniejszać bariery w zakresie łączności, kosztów i zasięgu – powiedział Ken Hu.

 

Od 30 lat Huawei ściśle współpracuje ze swoimi partnerami, aby zapewnić lepszą łączność cyfrową ludziom i społecznościom w najbardziej odległych regionach świata i ekstremalnych klimatach – od obszarów wiejskich przez metropolie, po obszary podbiegunowe i odległe wioski na krańcu świata. Firma osiągnęła to dzięki rozwiązaniom sieciowym zaprojektowanym specjalnie w celu sprostania regionalnym wyzwaniom. Przykładem może być rozwiązanie RuralStar, które pomaga połączyć społeczności z regionów wiejskich w Afryce, Azji i Ameryce Południowej. A także 5G Air Fiber, które zapewnia szerokopasmowe łącze następnej generacji dla społeczności Inuitów zamieszkujących kanadyjską Arktykę.

 

Aplikacje

Wzmocnimy ekosystem, zapewniając deweloperom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom łatwe w użyciu platformy rozwoju. Pomoże im to w tworzeniu bardziej wyspecjalizowanych zastosowań i aplikacji dla różnych społeczności i branż – powiedział Ken Hu i podał przykład aplikacji mobilnej StorySign, którą Huawei opracował wspólnie z Europejską Unią Głuchych. Z pomocą kreskówkowego avatara wspomaganego przez AI, aplikacja tłumaczy zawartość książek na język migowy, aby pomóc głuchym dzieciom w pokonywaniu barier przy pierwszej nauce czytania. StorySign jest obecnie dostępny w 10 różnych wersjach językowych, a Huawei będzie kontynuować współpracę z partnerami w celu rozszerzenia zasięgu tej aplikacji. Huawei ma nadzieję, że dostarczy ponad 34 milionom głuchoniemych dzieci na całym świecie narzędzie, którego potrzebują, aby połączyć język migowy z czytaniem.

 

Aby stworzyć rzeczywistą wartość dla społeczności i branż, Huawei zainwestował prawie 1 mld USD w Huawei Developer Program, który ma na celu promowanie otwartego oprogramowania w przemyśle. Chodzi o zapewnienie platform i narzędzi do rozwoju, szkolenie programistów, wspieranie pomysłów i finansowanie innowacji. Do tej pory w programie zarejestrowało się ponad 800 tys. programistów. Idąc o krok dalej, Huawei zwiększy inwestycje w ekosystem, skupiając się na rozwijaniu AI i szkoleniu

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei pomaga uruchomić sieć 5G w Księstwie Monako

Monaco Telecom we współpracy z Huawei zaprezentował ogólnokrajową sieć komórkową 5G. czytaj więcej

Huawei Założyciel Huawei przedstawił Premierowi Nowej Zelandii program inwestycyjny na rzecz transformacji cyfrowej

Premier Nowej Zelandii – Rt Hon. Bill English oraz założyciel i prezes zarządu Huawei – Ren Zhengfei, podczas spotkania, dyskutowali o rozwoju infrastruktury informacyjno-komunikacyjnej oraz jej znaczeniu dla transformacji cyfrowej. Huawei przedstawił program inwestycyjny dla Nowej Zelandii w tym działania, które zamierza podjąć w ramach badań i rozwoju oraz inicjatyw w zakresie budowy infrastruktury chmurowej. Firma poinformowała także o planach otwarcia biura regionalnego w Wellington. czytaj więcej

Huawei Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu

Od 2 listopada klienci Huawei, jako jedyni w Polsce, będą mieli całodobowy dostęp do infolinii serwisowej. Firma uruchamia Hotline 24/7. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 801 811 111. czytaj więcej