Nowe perspektywy dla komunikacji biznesowej: Przejście na nową technologię w Austrii z innovaphone
"Austria była dla nas od samego początku ważnym rynkiem. Jako europejski producent, chcemy teraz zrobić kolejny krok i stać się jednym z najważniejszych dostawców komunikacji korporacyjnej na rynku DACH (Niemcy (D), Austria (A), Szwajcaria (CH))". W chwili obecnej obserwujemy, że rynek ten znajduje się w fazie przemian, a wielcy gracze w sektorze komunikacji i współpracy zunifikowanej są wyraźnie pod presją", wyjaśnia Konstantin Kruse, Director International Sales, innovaphone AG.
Do zespołu sprzedaży innovaphone AG dołączył Florian Pokorny, doświadczony ekspert ds. komunikacji, który przez ponad 13 lat poznał austriacki przemysł komunikacyjny we wszystkich jego aspektach, od małych i średnich przedsiębiorstw po duże korporacje, zarówno od strony technicznej, jak i handlowej. Florian Pokorny zbierał doświadczenie zawodowe na różnych stanowiskach w firmie NextiraOne Austria i jej następcy Dimension Data, ostatnio jako Senior Sales Manager SMB i obecnie chce podjąć nowe wyzwania zawodowe. Jako Senior Area Sales Manager Austria jest on odpowiedzialny za dalszy rozwój działalności biznesowej w Austrii w oddziale innovaphone w Wiedniu.
"Koncentrujemy się w szczególności na sektorze chmury obliczeniowej, który obecnie przeżywa silną recesję w Austrii i dla którego środowisko pracy i komunikacji, innovaphone myApps Cloud, umożliwia nam oferowanie austriackim firmom każdej wielkości, prostego technicznie i elastycznego handlowo rozwiązania", potwierdza Christian Prednik, Head of Sales Austria, Switzerland, Scandinavia w innovaphone. innovaphone Cloud działa w europejskich centrach danych i jest gwarancją najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych zgodnie ze ścisłymi europejskimi wytycznymi dotyczącymi ochrony danych. innovaphone jest uprawniona do używania znaku zaufania TeleTrusT "IT Security made in EU".
innovaphone przeprowadziła wiele instalacji w Austrii, ostatnio w działającej na skalę międzynarodową Grupie Erber, gdzie globalnie rozproszona, heterogeniczna infrastruktura komunikacyjna została zastąpiona przez nowoczesną, jednolitą telefonię IP i system UCC.