W niedawno opublikowanym raporcie producent uniwersalnych rozwiązań dla środowisk pracy i komunikacji wyjaśnia, co firmy muszą wziąć pod uwagę, przeprowadzając migrację do All IP.
Tempo przechodzenia na technologię All IP jest w poszczególnych krajach europejskich bardzo zróżnicowane. Podczas gdy niektóre mniejsze kraje, takie jak Macedonia, Słowacja i Chorwacja, zakończyły już proces migracji, British Telecom (BT) zakłada, że przejście na nowy protokół transmisji nastąpi najpóźniej do 2025 r.
Dla przedsiębiorstw przejście na All IP wiąże się zwykle z inwestycjami i znacznym wysiłkiem technicznym, ostatecznie jednak nie mają one innej alternatywy, ponieważ w najbliższym czasie połączenia przez sieć cyfrową ISDN (ang. Integrated Services Digital Network) nie będą dostępne. Przekształcenie infrastruktury komunikacyjnej na nową technologię można realizować na różne sposoby. Dlatego dla każdej firmy, w celu opracowania optymalnego planu migracji, niezbędne jest indywidualne doradztwo w połączeniu z planem opartym na indywidualnych potrzebach i wymogach klienta.
Nowy raport firmy innovaphone AG, której kompletne portfolio opiera się od samego początku na IP, porusza następujące aspekty migracji:
- Wybór dostawcy SIP i wymiarowanie połączenia
- Jakie opcje są możliwe: stopniowa migracja czy od początku nowy system komunikacyjny?
- Kiedy zaleca się zakup nowego systemu komunikacyjnego i co należy wziąć pod uwagę dokonując wyboru?
- Jakie elementy powinny wchodzić w skład nowego systemu komunikacyjnego? Tylko telefonia? System Unified Communications? Platforma aplikacji?
- Jakie aspekty związane z bezpieczeństwem należy wziąć pod uwagę podczas procesu migracji?
W innych rozdziałach raportu innovaphone przedstawione zostały nowe możliwości i zastosowania w profesjonalnej komunikacji biznesowej, które dostępne są w nowoczesnym rozwiązaniu All IP.
Raport „All IP“ można bezpłatnie pobrać pod adresem: https://www.innovaphone.com/pl/rozwiazania/migracja-do-all-ip.html#myform