W niedawno opublikowanym raporcie producent uniwersalnych rozwiązań dla środowisk pracy i komunikacji wyjaśnia, co firmy muszą wziąć pod uwagę, przeprowadzając migrację do All IP.
Tempo przechodzenia na technologię All IP jest w poszczególnych krajach europejskich bardzo zróżnicowane. Podczas gdy niektóre mniejsze kraje, takie jak Macedonia, Słowacja i Chorwacja, zakończyły już proces migracji, British Telecom (BT) zakłada, że przejście na nowy protokół transmisji nastąpi najpóźniej do 2025 r.
Dla przedsiębiorstw przejście na All IP wiąże się zwykle z inwestycjami i znacznym wysiłkiem technicznym, ostatecznie jednak nie mają one innej alternatywy, ponieważ w najbliższym czasie połączenia przez sieć cyfrową ISDN (ang. Integrated Services Digital Network) nie będą dostępne. Przekształcenie infrastruktury komunikacyjnej na nową technologię można realizować na różne sposoby. Dlatego dla każdej firmy, w celu opracowania optymalnego planu migracji, niezbędne jest indywidualne doradztwo w połączeniu z planem opartym na indywidualnych potrzebach i wymogach klienta.
Nowy raport firmy innovaphone AG, której kompletne portfolio opiera się od samego początku na IP, porusza następujące aspekty migracji:
- Wybór dostawcy SIP i wymiarowanie połączenia
- Jakie opcje są możliwe: stopniowa migracja czy od początku nowy system komunikacyjny?
- Kiedy zaleca się zakup nowego systemu komunikacyjnego i co należy wziąć pod uwagę dokonując wyboru?
- Jakie elementy powinny wchodzić w skład nowego systemu komunikacyjnego? Tylko telefonia? System Unified Communications? Platforma aplikacji?
- Jakie aspekty związane z bezpieczeństwem należy wziąć pod uwagę podczas procesu migracji?
W innych rozdziałach raportu innovaphone przedstawione zostały nowe możliwości i zastosowania w profesjonalnej komunikacji biznesowej, które dostępne są w nowoczesnym rozwiązaniu All IP.
Raport „All IP“ można bezpłatnie pobrać pod adresem: https://www.innovaphone.com/pl/rozwiazania/migracja-do-all-ip.html#myform
Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości
Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcejWiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji
Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcejWiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV
Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcejWiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejWiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001
Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Ciągłość komunikacji mimo przerw w dostawie prądu: Nowy whitepaper: Zestaw awaryjny innovaphone dla instytucji publicznych
Przedłużająca się przerwa w dostawie prądu ma niewątpliwie poważne konsekwencje dla funkcjonalności instytucji publicznych. Środki ostrożności można podjąć dzięki szczegółowym koncepcjom awaryjnym i infrastrukturze komunikacyjnej, która nadal funkcjonuje nawet w przypadku przerwy w dostawie prądu. czytaj więcejWiadomości firmowe Rośnie liczba partnerstw technologicznych w Europie: innovaphone spotyka się z partnerami i klientami na licznych targach i wydarzeniach
Niemiecki producent z Sindelfingen, który jest aktywny w Europie i ostatnio coraz częściej na całym świecie, będzie obecny tej jesieni na wielu targach, wydarzeniach branżowych oraz konferencjach. innovaphone prezentuje podczas wydarzeń swoją platformę do pracy, komunikacji i współpracy myApps oraz jej rozszerzenie o narzędzia organizacyjne dla sektora biznesowego. czytaj więcejWiadomości firmowe Znacznie więcej niż tylko komunikacja: innovaphone myApps: Zwiększ produktywność firmy dzięki inteligentnej platformie biznesowej
Nowe hasło producenta z Sindelfingen innovaphone AG ma charakter programowy: „More than Communication“ oznacza rozszerzenie platformy myApps o narzędzia organizacyjne dla sektora biznesowego, np. o niedawno opublikowaną aplikację „Working-App” do prostego rejestrowania czasu pracy. Celem nowych aplikacji jest zapewnienie większej ilości czasu na naprawdę ważne zadania i projekty oraz zwiększenie przestrzeni na kreatywność dzięki inteligentnym narzędziom do zarządzania. czytaj więcejWiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości
Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcejWiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji
Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcejWiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV
Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcejWiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejWiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001
Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.czytaj więcej