Play

Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych

27.03.2018
Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia.

Zobacz więcej na Play.pl.

Zgodnie z przyjętym modelem biznesowym Play Ubezpieczenia jest miejscem, w którym klient Play bez problemu znajdzie potrzebną polisę oraz podpisze umowę, dostosowaną do jego oczekiwań. Dzięki Play Ubezpieczenia teraz również klient biznesowy będzie mógł o dowolnej porze i z dowolnego miejsca na świecie ubezpieczyć siebie oraz swoją rodzinę. Dedykowana aplikacja, jak i proces zakupowy oraz wszystkie pozostałe elementy z punktu widzenia klienta pozostają bez zmian. Wystarczy w rejestracji podać numer telefonu oraz utworzyć hasło, za pośrednictwem którego będzie można logować się do aplikacji. W kolejnych krokach klient wpisuje imię, nazwisko, numer pesel oraz adres zamieszkania. Po zakupie ubezpieczenia polisa w ciągu kilku minut będzie już dostępna.

- Doświadczenie ostatnich tygodni pokazało nam, że również klienci korzystający z taryf biznesowych aktywnie ściągają aplikację i próbują kupować produkty w Play Ubezpieczenia. Dotychczas było to formalnie niemożliwe. Dlatego też wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, rozszerzamy naszą ofertę o możliwości kupowania naszych produktów przez klientów biznesowych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i będących jej właścicielem. -  mówi Rafał Bednarski z Play Ubezpieczenia 

Operator udostępnił swoim klientom aplikację na smartfony z systemem android i iOS, za której pośrednictwem klient może w kilku krokach wykupić interesującą go polisę. Tym samym teraz oferta Play Ubezpieczenia dostępna dotychczas tylko dla klientów indywidualnych, korzystających z usług abonamentowych w Play, rozszerzona zostaje o ubezpieczenia indywidualne dla klientów biznesowych. Składki ubezpieczeniowe tak samo jak taryfy indywidulane, są doliczane do comiesięcznych rachunków od Play za wykupione usługi telekomunikacyjne.

Play Play daje więcej - oferta STAN NIELIMITOWANY

Muzyka, filmy i seriale przeszły do Play. W nowej ofercie STAN NIELIMITOWANY oprócz minut, SMSów i MMSów bez ograniczeń, internetu bez limitu GB oraz roamingu bez dodatkowych opłat klienci otrzymają dostęp do Tidal, Showmax i telewizję PLAY NOW. czytaj więcej

Play Z PLAY w Europie korzystasz tak, jak w kraju

Od 15 czerwca 2017 r. wszyscy klienci PLAY, którzy w ramach umowy mają pakiety minut, SMS, MMS a także klienci ofert na kartę, którzy zakupili takie pakiety – mogą korzystać z nich w Unii Europejskiej na takich samych warunkach, jak w kraju. Także wszystkie połączenia, jak i wiadomości przychodzące są bezpłatne we wszystkich ofertach. Dodatkowo każdy klient ma możliwość korzystania z transmisji danych bez dodatkowych opłat, a wielkość pakietu jest uzależniona od wartości abonamentu lub zakupionego w ofertach na kartę pakietu. W ten sposób PLAY w pełni realizuje zasadę „Roam Like At Home”. czytaj więcej

Play Nie chcesz spędzić długiego weekendu stojąc w korkach? Pobierz aplikację Nawigacja Play by NaviExpert

Długie weekendy to coś, co Polacy kochają najbardziej. Widać to zwłaszcza po kilometrowych korkach na wyjazdach i wjazdach do miast. By je ominąć, wiele osób decyduje się opóźnić lub przyspieszyć swój wyjazd. Alternatywą może być zainstalowanie na swoim telefonie aplikacji mobilnej Nawigacja Play by NaviExpert. Ominiesz korki, w dodatku bez zużycia transferu danych w twoim smartfonie. czytaj więcej

Play Wyniki PLAY za 1 kw. 2017 r.

PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 27,6% (wzrost o 2,1 pp. r/r), odnotowując dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA. czytaj więcej

Play Czy Polacy bezpiecznie korzystają ze smartfonów? Badanie na zlecenie Play

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Play wśród polskich użytkowników smartfonów wynika, że aż 65% z nich płaci za zakupy w Internecie przy pomocy urządzeń mobilnych, 23% przy okazji transakcji podaje swój numer karty kredytowe. Z kolei z bankowości on-line przez smartfona korzysta już 66% posiadaczy urządzeń mobilnych. Jednocześnie, jak wynika z badania F-secure, zaledwie 37% użytkowników smartfonów pomyślało o tym, aby zabezpieczyć go jakimkolwiek programem antywirusowym. czytaj więcej

Play Play daje więcej - oferta STAN NIELIMITOWANY

Muzyka, filmy i seriale przeszły do Play. W nowej ofercie STAN NIELIMITOWANY oprócz minut, SMSów i MMSów bez ograniczeń, internetu bez limitu GB oraz roamingu bez dodatkowych opłat klienci otrzymają dostęp do Tidal, Showmax i telewizję PLAY NOW. czytaj więcej

Play Z PLAY w Europie korzystasz tak, jak w kraju

Od 15 czerwca 2017 r. wszyscy klienci PLAY, którzy w ramach umowy mają pakiety minut, SMS, MMS a także klienci ofert na kartę, którzy zakupili takie pakiety – mogą korzystać z nich w Unii Europejskiej na takich samych warunkach, jak w kraju. Także wszystkie połączenia, jak i wiadomości przychodzące są bezpłatne we wszystkich ofertach. Dodatkowo każdy klient ma możliwość korzystania z transmisji danych bez dodatkowych opłat, a wielkość pakietu jest uzależniona od wartości abonamentu lub zakupionego w ofertach na kartę pakietu. W ten sposób PLAY w pełni realizuje zasadę „Roam Like At Home”. czytaj więcej

Play Nie chcesz spędzić długiego weekendu stojąc w korkach? Pobierz aplikację Nawigacja Play by NaviExpert

Długie weekendy to coś, co Polacy kochają najbardziej. Widać to zwłaszcza po kilometrowych korkach na wyjazdach i wjazdach do miast. By je ominąć, wiele osób decyduje się opóźnić lub przyspieszyć swój wyjazd. Alternatywą może być zainstalowanie na swoim telefonie aplikacji mobilnej Nawigacja Play by NaviExpert. Ominiesz korki, w dodatku bez zużycia transferu danych w twoim smartfonie. czytaj więcej

Play Wyniki PLAY za 1 kw. 2017 r.

PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 27,6% (wzrost o 2,1 pp. r/r), odnotowując dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA. czytaj więcej

Play Czy Polacy bezpiecznie korzystają ze smartfonów? Badanie na zlecenie Play

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Play wśród polskich użytkowników smartfonów wynika, że aż 65% z nich płaci za zakupy w Internecie przy pomocy urządzeń mobilnych, 23% przy okazji transakcji podaje swój numer karty kredytowe. Z kolei z bankowości on-line przez smartfona korzysta już 66% posiadaczy urządzeń mobilnych. Jednocześnie, jak wynika z badania F-secure, zaledwie 37% użytkowników smartfonów pomyślało o tym, aby zabezpieczyć go jakimkolwiek programem antywirusowym. czytaj więcej