Zobacz więcej na Play.pl.
Play Ubezpieczenia rozwija ofertę produktów zdrowotnych
Market ubezpieczeniowy Play, który został bardzo dobrze przyjęty przez klientów, rozszerza właśnie swoją ofertę, wprowadzając we współpracy z jednym z partnerów, jakim jest Towarzystwo Ubezpieczeń InterRisk, nową ofertę produktową ubezpieczeń zdrowotnych. Asystent astmy i Asystent cukrzycy to najnowsza propozycja Play Ubezpieczenia, będąca odpowiedzią na ważny społeczny i zdrowotny problem, dotyczący coraz większej grupy Polaków.
W ramach tej oferty klienci marketu będą mogli nabyć pierwsze takie produkty o charakterze prewencyjnym dostępne na polskim rynku związane z cukrzycą lub astmą, oferowane pojedynczo, a nie (jak to się zwykle dzieje) w pakiecie czy jako rozszerzenie innego dużego i najczęściej kosztownego ubezpieczenia. W ramach Asystenta astmy ubezpieczyciel zapewni pomoc finansową i medyczną w przypadku pojawienia się objawów astmy, zaś w przypadku Asystenta cukrzycy - pomoc finansową i medyczną w przypadku, gdy pojawią się objawy cukrzycy.
Asystent astmy i cukrzycy, to jedyne takie dedykowane ubezpieczenie na rynku. Oferta dostępna jest w wariancie niezmiennej ceny, niezależnie od wieku, płci czy stanu zdrowia ubezpieczonego. Ponadto w ramach polisy ubezpieczony otrzymuje nie tylko wsparcie finansowe, ale również asystę związaną z konsultacjami czy wsparciem w prowadzeniu diagnostyki m.in. w postaci telekonsultacji, czatu oraz wideokonsultacji, które pozwalają na zasięgniecie opinii lekarza bez wychodzenia z domu.
Produkty dostępne są w dwóch wariantach zakresowo-cenowych: w wersja Standard (9,99 zł) oferującej pełen zakres świadczeń w niższej cenie, oraz w wersji Premium (14,99 zł), w której Klient za wyższą opłatą otrzymuje m.in. dodatkowe korzyści w postaci zwrotu kosztów badań i konsultacji specjalistycznych ale również zakupu specjalistycznego sprzętu, takiego jak glukometr (w przypadku Asystenta cukrzycy) lub pikflometr (w przypadku Asystenta astmy).
- Wiele z produktów proponowanych przez Play Ubezpieczenia nie istniało dotychczas na naszym runku ubezpieczeniowym. Można zatem powiedzieć, że wspólnie z naszymi partnerami wyznaczamy nowy, nieznany dotąd kierunek w rozwoju usług ubezpieczeniowych. Jeszcze wczoraj nie było możliwości kupienia indywidualnego ubezpieczenia związanego z ryzykiem zachorowania na astmę. Dzięki Play Ubezpieczenia będzie to teraz możliwe. Zależy nam na tym, żeby nasze produkty, zarówno te już dostępne jak i te planowane, odpowiadały na pozornie błahe potrzeby, które są jednocześnie bardzo bliskie każdemu klientowi – mówi Michał Sobolewski, Dyrektor Dep. B2C i Digitalizacji w Play
Play Ubezpieczenia zapowiada kolejne wdrożenia
Wraz z rozwojem marketu Play Ubezpieczenia planuje również koleje wdrożenia produktowe jak i rozszerzenie zakresu świadczonych dotychczas usług. Jeszcze w marcu klienci biznesowi Play, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z oferty marketu Play Ubezpieczenia. W efekcie każdy taki klient Play, będzie mógł w ramach marketu nabyć dowolne indywidualne ubezpieczenie oferowane przez Play Ubezpieczenia.
W 2. kwartale uruchomiona zostanie ponadto strona www Marketu Play Ubezpieczenia.
News Jak działa aplikacja typu softphone?
W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej