Play Ubezpieczenia rozwija ofertę i zapowiada kolejne nowości
Play

Play Ubezpieczenia rozwija ofertę i zapowiada kolejne nowości

14.03.2018
Od momentu wprowadzenia konceptu marketu ubezpieczeniowego, Play Ubezpieczenia stale rozwija swój pomysł, który powstał z potrzeby zaspokojenia oczekiwań klientów. Szybko, w telefonie i niedrogo - to główne założenia, które przyświecały idei powstania marketu. Klienci Play Ubezpieczenia w ciągu 3 minut kupują dedykowaną polisę, dzięki której ubezpieczą się od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych. Dzięki temu oferta dostępna jest dla klientów indywidualnych Play, którzy cenią sobie poczucie bezpieczeństwa, mobilność i dopasowanie oferty do i ich indywidualny potrzeb.

Zobacz więcej na Play.pl.

Play Ubezpieczenia rozwija ofertę produktów zdrowotnych

Market ubezpieczeniowy Play, który został bardzo dobrze przyjęty przez klientów, rozszerza właśnie swoją ofertę, wprowadzając we współpracy z jednym z partnerów, jakim jest Towarzystwo Ubezpieczeń InterRisk, nową ofertę produktową ubezpieczeń zdrowotnych. Asystent astmy i Asystent cukrzycy to najnowsza propozycja Play Ubezpieczenia, będąca odpowiedzią na ważny społeczny i zdrowotny problem, dotyczący coraz większej grupy Polaków.

W ramach tej oferty klienci marketu będą mogli nabyć pierwsze takie produkty o charakterze prewencyjnym dostępne na polskim rynku związane z cukrzycą lub astmą, oferowane pojedynczo, a nie (jak to się zwykle dzieje) w pakiecie czy jako rozszerzenie innego dużego i najczęściej kosztownego ubezpieczenia. W ramach Asystenta astmy ubezpieczyciel zapewni pomoc finansową i medyczną w przypadku pojawienia się objawów astmy, zaś w przypadku Asystenta cukrzycy - pomoc finansową i medyczną w przypadku, gdy pojawią się objawy cukrzycy.

Asystent astmy i cukrzycy, to jedyne takie dedykowane ubezpieczenie na rynku. Oferta dostępna jest w wariancie niezmiennej ceny, niezależnie od wieku, płci czy stanu zdrowia ubezpieczonego. Ponadto w ramach polisy ubezpieczony otrzymuje nie tylko wsparcie finansowe, ale również asystę związaną z konsultacjami czy wsparciem w prowadzeniu diagnostyki m.in. w postaci telekonsultacji, czatu oraz wideokonsultacji, które pozwalają na zasięgniecie opinii lekarza bez wychodzenia z domu.

Produkty dostępne są w dwóch wariantach zakresowo-cenowych: w wersja Standard (9,99 zł) oferującej pełen zakres świadczeń w niższej cenie, oraz w wersji Premium (14,99 zł), w której Klient za wyższą opłatą otrzymuje m.in. dodatkowe korzyści w postaci zwrotu kosztów badań i konsultacji specjalistycznych ale również zakupu specjalistycznego sprzętu, takiego jak glukometr (w przypadku Asystenta cukrzycy) lub pikflometr (w przypadku Asystenta astmy).

- Wiele z produktów proponowanych przez Play Ubezpieczenia nie istniało dotychczas na naszym runku ubezpieczeniowym. Można zatem powiedzieć, że wspólnie z naszymi partnerami wyznaczamy nowy, nieznany dotąd kierunek w rozwoju usług ubezpieczeniowych. Jeszcze wczoraj nie było możliwości kupienia indywidualnego ubezpieczenia związanego z ryzykiem zachorowania na astmę. Dzięki Play Ubezpieczenia będzie to teraz możliwe. Zależy nam na tym, żeby nasze produkty, zarówno te już dostępne jak i te planowane, odpowiadały na pozornie błahe potrzeby, które są jednocześnie bardzo bliskie każdemu klientowi – mówi Michał Sobolewski, Dyrektor Dep. B2C i Digitalizacji w Play

Play Ubezpieczenia zapowiada kolejne wdrożenia

Wraz z rozwojem marketu Play Ubezpieczenia planuje również koleje wdrożenia produktowe jak i rozszerzenie zakresu świadczonych dotychczas usług. Jeszcze w marcu klienci biznesowi Play, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z oferty marketu Play Ubezpieczenia. W efekcie każdy taki klient Play, będzie mógł w ramach marketu nabyć dowolne indywidualne ubezpieczenie oferowane przez Play Ubezpieczenia.

W 2. kwartale uruchomiona zostanie ponadto strona www Marketu Play Ubezpieczenia.

Play Play daje więcej - oferta STAN NIELIMITOWANY

Muzyka, filmy i seriale przeszły do Play. W nowej ofercie STAN NIELIMITOWANY oprócz minut, SMSów i MMSów bez ograniczeń, internetu bez limitu GB oraz roamingu bez dodatkowych opłat klienci otrzymają dostęp do Tidal, Showmax i telewizję PLAY NOW. czytaj więcej

Play Z PLAY w Europie korzystasz tak, jak w kraju

Od 15 czerwca 2017 r. wszyscy klienci PLAY, którzy w ramach umowy mają pakiety minut, SMS, MMS a także klienci ofert na kartę, którzy zakupili takie pakiety – mogą korzystać z nich w Unii Europejskiej na takich samych warunkach, jak w kraju. Także wszystkie połączenia, jak i wiadomości przychodzące są bezpłatne we wszystkich ofertach. Dodatkowo każdy klient ma możliwość korzystania z transmisji danych bez dodatkowych opłat, a wielkość pakietu jest uzależniona od wartości abonamentu lub zakupionego w ofertach na kartę pakietu. W ten sposób PLAY w pełni realizuje zasadę „Roam Like At Home”. czytaj więcej

Play Nie chcesz spędzić długiego weekendu stojąc w korkach? Pobierz aplikację Nawigacja Play by NaviExpert

Długie weekendy to coś, co Polacy kochają najbardziej. Widać to zwłaszcza po kilometrowych korkach na wyjazdach i wjazdach do miast. By je ominąć, wiele osób decyduje się opóźnić lub przyspieszyć swój wyjazd. Alternatywą może być zainstalowanie na swoim telefonie aplikacji mobilnej Nawigacja Play by NaviExpert. Ominiesz korki, w dodatku bez zużycia transferu danych w twoim smartfonie. czytaj więcej

Play Wyniki PLAY za 1 kw. 2017 r.

PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 27,6% (wzrost o 2,1 pp. r/r), odnotowując dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA. czytaj więcej

Play Czy Polacy bezpiecznie korzystają ze smartfonów? Badanie na zlecenie Play

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Play wśród polskich użytkowników smartfonów wynika, że aż 65% z nich płaci za zakupy w Internecie przy pomocy urządzeń mobilnych, 23% przy okazji transakcji podaje swój numer karty kredytowe. Z kolei z bankowości on-line przez smartfona korzysta już 66% posiadaczy urządzeń mobilnych. Jednocześnie, jak wynika z badania F-secure, zaledwie 37% użytkowników smartfonów pomyślało o tym, aby zabezpieczyć go jakimkolwiek programem antywirusowym. czytaj więcej

Play Play daje więcej - oferta STAN NIELIMITOWANY

Muzyka, filmy i seriale przeszły do Play. W nowej ofercie STAN NIELIMITOWANY oprócz minut, SMSów i MMSów bez ograniczeń, internetu bez limitu GB oraz roamingu bez dodatkowych opłat klienci otrzymają dostęp do Tidal, Showmax i telewizję PLAY NOW. czytaj więcej

Play Z PLAY w Europie korzystasz tak, jak w kraju

Od 15 czerwca 2017 r. wszyscy klienci PLAY, którzy w ramach umowy mają pakiety minut, SMS, MMS a także klienci ofert na kartę, którzy zakupili takie pakiety – mogą korzystać z nich w Unii Europejskiej na takich samych warunkach, jak w kraju. Także wszystkie połączenia, jak i wiadomości przychodzące są bezpłatne we wszystkich ofertach. Dodatkowo każdy klient ma możliwość korzystania z transmisji danych bez dodatkowych opłat, a wielkość pakietu jest uzależniona od wartości abonamentu lub zakupionego w ofertach na kartę pakietu. W ten sposób PLAY w pełni realizuje zasadę „Roam Like At Home”. czytaj więcej

Play Nie chcesz spędzić długiego weekendu stojąc w korkach? Pobierz aplikację Nawigacja Play by NaviExpert

Długie weekendy to coś, co Polacy kochają najbardziej. Widać to zwłaszcza po kilometrowych korkach na wyjazdach i wjazdach do miast. By je ominąć, wiele osób decyduje się opóźnić lub przyspieszyć swój wyjazd. Alternatywą może być zainstalowanie na swoim telefonie aplikacji mobilnej Nawigacja Play by NaviExpert. Ominiesz korki, w dodatku bez zużycia transferu danych w twoim smartfonie. czytaj więcej

Play Wyniki PLAY za 1 kw. 2017 r.

PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 27,6% (wzrost o 2,1 pp. r/r), odnotowując dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA. czytaj więcej

Play Czy Polacy bezpiecznie korzystają ze smartfonów? Badanie na zlecenie Play

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Play wśród polskich użytkowników smartfonów wynika, że aż 65% z nich płaci za zakupy w Internecie przy pomocy urządzeń mobilnych, 23% przy okazji transakcji podaje swój numer karty kredytowe. Z kolei z bankowości on-line przez smartfona korzysta już 66% posiadaczy urządzeń mobilnych. Jednocześnie, jak wynika z badania F-secure, zaledwie 37% użytkowników smartfonów pomyślało o tym, aby zabezpieczyć go jakimkolwiek programem antywirusowym. czytaj więcej