Zobacz więcej na Play.pl.
Czasy, w których telefon służył wyłącznie do dzwonienia, komunikacji za pomocą SMS i MMS, czy łączności z internetem już dawno minęły. PLAY doskonale o tym wie i dlatego od kilku lat proponuje swoim klientom szereg atrakcyjnych usług dodanych. Dostarczają one nie tylko treści rozrywkowe, takie, jak między innymi nielimitowany dostęp do muzyki z Tidal, czy do filmów, seriali oraz telewizji dzięki aplikacji PLAY NOW, ale też wartości użytkowe, jak Nawigacja w Play by NaviExpert czy ubezpieczenie smartfona zabezpieczające przed tak często spotykanymi wydarzeniami, jak stłuczenie wyświetlacza.
Play360 to nowe, kompleksowe podejście do takich usług. Zamiast ograniczać się do jednego, czy dwóch takich dodatków można łatwo uzyskać dostęp do wielu wartościowych usług w bardzo przystępnej cenie.
PLAY360 to 3 filary zawierające dodatkowe usługi.
Pierwszy z nich to OCHRONA. W jego ramach zawarty jest pakiet NAPRAWA WYŚWIETLACZA/TELEFONU, dzięki któremu klienci nie muszą martwić się o uszkodzenia swojego smartfona – PLAY pokryje koszt całości lub części naprawy nie tylko zbitego ekranu, ale i innych uszkodzeń, jakie mogą nastąpić na przykład przy upadku czy zalaniu urządzenia wodą. Naprawa zostanie wykonana bez względu na przyczynę uszkodzeń. W ramach usługi realizowane są również naprawy w ramach gwarancji producenta. Wszystkie odbywa się szybko, wygodnie i bez wychodzenia z domu. Kolejną usługą jest OCHRONA INTERNETU W TELEFONIE BY F-SECURE, co przekłada się na bezpieczne korzystanie ze smartfona. Poza ochroną przed wirusami to także bezpieczne zakupy, bankowość oraz kontrola rodzicielska.
Drugim filarem są APLIKACJE. Tutaj można znaleźć NAWIGACJĘ PLAY BY NaviExpert, która wyróżnia się na tle innych rozwiązań tego typu oferując zaawansowane informacje o aktualnych utrudnieniach w ruchu, dzięki czemu może zaproponować najszybszą trasę, a po dotarciu do punktu docelowego pomoże też w znalezieniu najbliższego miejsca parkingowego. Klienci zyskają też dostęp do usługi Nielimitowanych AUDIOBOOKów W PLAY – nowej usługi, która pozwala na słuchanie książek poprzez dedykowaną aplikację Lecton, w ciągu miesiąca można przesłuchać tyle tytułów, na ile tylko pozwoli nam czas i chęć. Kolejną aplikacją jest CZYTELNIA W PLAY BY LEGIMI, dzięki której klienci otrzymają nielimitowany dostęp do ebooków w ramach cyfrowej biblioteki Legimi. Czytać można nie tylko na smartfonie, tablecie, ale i na komputerze oraz dedykowanych czytnikach ebooków. Dodatkowo z audio i e-książek można korzystać bez dostępu do Internetu, dzięki trybowi offline.
Trzecim filarem Play360 jest WYJĄTKOWA OBSŁUGA. Operator może pochwalić się bardzo krótkim czasem oczekiwania na połączenie dla wszystkich swoich klientów. W ramach tego pakietu osoby z aktywnym Play360 otrzymają jednak PRIORYTETOWE POŁĄCZENIE Z KONSULTANTEM mające znaczenie na przykład w sytuacjach wzmożonego ruchu telefonicznego.
Zarządzanie usługami i dostęp do wszystkich z nich jest możliwy przez darmową aplikację PLAY24 dostępną zarówno przez Apple App Store dla systemu iOS, jak i Google Play na Androidzie. Logowanie do wszystkich usług i aplikacji w ramach Play360 jest bajecznie proste – korzystając z danych komórkowych następuje ono automatycznie, natomiast łącząc się przez Wi-Fi klient otrzyma SMSa z kodem autoryzacyjnym.
Każda z tych usług to cenny dodatek dopełniający korzystanie ze smartfona. Łączny koszt tych elementów jest szacowany na 77 zł miesięcznie. Dzięki połączeniu ich w formułę Play360 operator proponuje je w cenie od 20 zł dla osób decydujących się na wybranie pakietu już przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy. Aktywowanie Play360 w pozostałych momentach to koszt 30 zł. Firma przewidziała też rabat dla osób uruchamiających pakiet w aplikacji PLAY24, dzięki czemu miesięczna opłata za komplet usług to 25 zł.
Obecna formuła Play360 to dopiero początek. Operator cały czas przygląda się ciekawym rozwiązaniom i planuje wdrażać najlepsze z nich w przyszłości.
Dodatkowe info na podstawie pytań podczas konferencji prasowej: Z Play360 mogą korzystać klienci indywidualni i biznesowi którzy posiadają oferty abonamentowe, ochrona dotyczy jednego urządzenia a z pozostałych usług mogą korzystać inne osoby/numery "podpięte" do tego samego kontraktu.
News Darmowe GB w Play na Kartę
Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcejPlay Większa swoboda w PLAY INTERNET
Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcejPlay W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA
Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcejPlay PLAY rośnie – wzrost liczby klientów kontraktowych, przychodów, przepływów pieniężnych (cash flow) oraz zasięgu sieci
W drugim kwartale 2018 r. PLAY umocnił swoją pozycję operatora mobilnego nr 1 w Polsce. czytaj więcejPlay Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej
P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcejPlay PLAY ma już 6 000 stacji bazowych
Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcejPlay Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.
Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcejPlay Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24
Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcejPlay Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych
Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcejPlay Kanał ELEVEN SPORTS 4 dostępny w telewizji PLAY NOW
Od 15 marca kanał Eleven Sports 4 dostępny dla wszystkich abonentów telewizji PLAY NOW czytaj więcejNews Darmowe GB w Play na Kartę
Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcejPlay Większa swoboda w PLAY INTERNET
Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcejPlay W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA
Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcejPlay PLAY rośnie – wzrost liczby klientów kontraktowych, przychodów, przepływów pieniężnych (cash flow) oraz zasięgu sieci
W drugim kwartale 2018 r. PLAY umocnił swoją pozycję operatora mobilnego nr 1 w Polsce. czytaj więcejPlay Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej
P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcejPlay PLAY ma już 6 000 stacji bazowych
Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcejPlay Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.
Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcejPlay Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24
Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcejPlay Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych
Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcejPlay Kanał ELEVEN SPORTS 4 dostępny w telewizji PLAY NOW
Od 15 marca kanał Eleven Sports 4 dostępny dla wszystkich abonentów telewizji PLAY NOW czytaj więcejNews Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?
Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcejNews Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream
Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami
W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej
News Jak wybrać internet światłowodowy do domu?
Szybkie i stabilne połączenie stało się niezbędne w dzisiejszym, cyfrowym świecie, umożliwiając płynną pracę zdalną, rozrywkę na najwyższym poziomie oraz efektywną komunikację. Zapoznaj się z naszym kompleksowym przewodnikiem, aby dokonać świadomego wyboru spośród ofert wiodących operatorów i cieszyć się niezawodnym internetem światłowodowym dostosowanym do Twoich potrzeb. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej