Zobacz więcej na Plus.pl.
Centralka Firmy to usługa, która działa jak wirtualna recepcja, z którą łącza się osoby dzwoniące. To ona wita dzwoniących, przedstawia ofertę firmy, przekierowuje połączenia pod wybrane numery, odbiera wiadomości i fax, a nawet może wysłać SMS-a z informacją dla wszystkich dzwoniących.
Co usłyszą dzwoniący i gdzie będą przekierowywane ich połączenia ustawia się w aplikacji usługi na stronie internetowej. Poprzez aplikację jest też możliwość dokonywania zmian funkcjonalności dostępnych w ramach usługi, a także konfigurowania jej na własne potrzeby. Wybór stopnia złożoności ustawień zależy tylko od decyzji użytkownika i jego indywidulanych preferencji. Do wyboru, w aplikacji usługi są: Centralka podstawowa, Centralka optymalna, Centralka zaawansowana, Centralka własna.
Możliwości Centralki Firmy na numerze komórkowym:
- indywidulane powitanie z ustawianym menu do wyboru tonowego dla osoby dzwoniącej,
- automatyczne przekierowania połączeń pod zdefiniowane numery, zależnie od wyboru osoby dzwoniącej,
- przekierowania bezpośrednio na numer telefonu użytkownika Centralki ,
- odczytywanie dowolnych informacji dla osób dzwoniących – automatyczna zamiana wpisanych treści na mowę,
- wysyłanie wpisanej treści SMS-em - zależnie od wybranej tonowo opcji przez osobę dzwoniącą,
- odbieranie wiadomości fax na swój adres e-mail,
- poczta głosowa.
Na kanale sieci Plus na YouTube znajdują się filmy prezentujące usługę w różnych wersjach:
Miesięczna opłata za korzystanie z usługi wynosi 7,90 złotych netto (9,72 z VAT), a aktywacja usługi oraz rezygnacja z niej są możliwe za pośrednictwem bezpłatnego SMS-a, telefonicznie oraz u sprzedawcy w Punkcie Sprzedaży Plusa.