Zobacz więcej na Plus.pl.
Nowa oferta Plusa to pierwszy Duet na Kartę bez zobowiązań i kompleksowa oferta za 25 zł za osobę. Mogą z niej skorzystać użytkownicy ofert JA+ Na Kartę oraz JA+ Internet Na Kartę W ramach promocji otrzymują NA ZAWSZE:
- rabat 4 zł za pakiet kompleksowy JA+ Na Kartę,
- rabat 5 zł za pakiet 30 GB na 30 dni w JA+ Internet Na Kartę,
wystarczy tylko utrzymywać ważność konta i promocji.
Pakiet kompleksowy JA+ Na Kartę to rozmowy oraz SMS-y i MMS-y do wszystkich bez limitu, dostęp do Facebooka z wyzerowanym transferem danych, możliwość korzystania z IPLA Sport lub IPLA Filmy i Seriale na 30 dni za darmo, pakiet internetowy 6 GB i rok ważności konta za 0 zł. Natomiast według „Badania Internetu LTE PLUS 2017" przeprowadzonego przez Streetcom aż 90% testujących uważa, że Internet LTE Plus jest super do korzystania z portali społecznościowych, słuchania muzyki, oglądania wideo, grania w sieci i poleciłoby go znajomemu lub rodzinie.
Zasady aktywacji promocji Duety w Plus na Kartę:
- Pierwszy numer może być zarówno numerem dotychczasowego użytkownika, jak i całkowicie nowym. Numer drugi zawsze musi być nowym, funkcjonującym w sieci nie dłużej niż 15 dni. Oba numery muszą mieć aktywne konto.
- Na obu kartach klienci otrzymują możliwość włączenia pakietu za 25 zł, bowiem do standardowej ceny pakietu przyznawany jest rabat.
- Promocja trwa do momentu utrzymania ważności konta oraz aktywnych pakietów na obu kartach. W przypadku nie spełnienia warunków rabaty wynikające z promocji nie zostaną przyznane.
- Jeden numer może jednocześnie uczestniczyć maksymalnie w trzech Duetach i w każdym momencie może się wypisać z poszczególnych zestawów.
- Przystąpienie do promocji odbywa się poprzez SMS.
Promocję Duety w Plus na Kartę wspierać będzie kampania reklamowa, której spot można zobaczyć na https://www.youtube.com/watch?v=3r5zW_roi8I&feature=youtu.be. W filmie pt. Super Duet youtuberzy Lachu i Krzychu pokażą kunszt wspólnej gry w piłkę. Reżyserem spotu jest Bartek Iwańczuk, operatorem obrazu Jan Holoubek, a powstał on na podstawie scenariusza Chrystiana Kaczorka i Rafała Szultka. Kampanię przygotowała Agencja Scholz & Friends, a za produkcję odpowiadał Ryszard Kłosowski i Dom Produkcyjny TFP. Kampania będzie realizowana w TV i internecie, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum.