Prosto Na Kartę  - nowa oferta prepaid dla klientów, którzy chcą płacić wyłącznie za to z czego korzystali
Prosto Na Kartę  - nowa oferta prepaid dla klientów, którzy chcą płacić wyłącznie za to z czego korzystali - ulotka 1 Prosto Na Kartę  - nowa oferta prepaid dla klientów, którzy chcą płacić wyłącznie za to z czego korzystali - ulotka 2
Plus

Prosto Na Kartę - nowa oferta prepaid dla klientów, którzy chcą płacić wyłącznie za to z czego korzystali

09.03.2018
Od 19 marca Plus wprowadza nową prostą ofertę na kartę. To wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w czasach powszechnej dostępności usług bez limitu, nie korzystają z pakietów i chcą mieć swobodę doładowań bez przepadania środków na koncie. Prosto Na Kartę to jednakowa stawka za usługi w Polsce i w roamingu w Unii Europejskiej oraz roczna ważność konta po każdym doładowaniu.

Zobacz więcej na Plus.pl.

Olbrzymia grupa użytkowników ofert na kartę nie włącza żadnych pakietów obniżających koszty i korzysta z bieżącego doładowania. Plus przygotował dla nich nową, prostą ofertę, dzięki której nie muszą już zaprzątać sobie głowy różnymi stawkami za usługi i pamiętać o regularnym zasilaniu konta. Od teraz stawka za wszystkie standardowe usługi jest jedna, a konto ważne rok.

Prosto Na Kartę w Plusie, to:

  • Równa stawka 19 gr za minutę połączenia na komórki i stacjonarne, SMS-a i MMS-a oraz 1 MB transmisji danych w Polsce i roamingu w Unii Europejskiej.
  • Środki na koncie ważne przez rok po każdym doładowaniu.

Usługi dodatkowe:

  • Darmowe rozmowy i SMS-y bez limitu w sieci Plus po doładowaniu za min. 25 zł/30 dni - włączenie usługi jest bezpłatne, a pieniądze w całości pozostają do dyspozycji klienta, który może je dowolnie wykorzystać.
  • Pakiet internetowy 3 GB za 5 zł na 30 dni.      

Prosta Oferta to pełna kontrola kosztów i płatność wyłącznie za to, z czego się korzystało. Wszystkie środki z zasilenia konta pozostają do dyspozycji klienta i dzięki rocznej ważności konta nie przepadają przez minimum rok.

Plus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa

Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcej

Plus Plus: Gigabajty od Spider-Mana

Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcej

Plus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki

Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcej

Plus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa

Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcej

Plus Plus: Gigabajty od Spider-Mana

Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcej

Plus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki

Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcej

News Czy ładowarka do iPhone'a musi być oryginalna?

Ładowanie telefonu to codzienna czynność, która dla większości użytkowników pozostaje oczywista. Jednak wybór odpowiedniej ładowarki do iPhone’a może wpływać na bezpieczeństwo urządzenia i jego wydajność. Wiele osób zastanawia się, czy zamienniki oryginalnych ładowarek są dobrym pomysłem. Odpowiedź nie jest jednoznaczna, ale przy odpowiednim wyborze zamiennik może być równie funkcjonalny i bezpieczny jak produkt Apple. czytaj więcej

News Zdalne sterowanie jacuzzi: Jak to działa i jakie oferuje możliwości?

Zdalne sterowanie jacuzzi to nowoczesne rozwiązanie, które znacznie zwiększa komfort korzystania z tego rodzaju relaksu. Dzięki technologii można zarządzać różnymi funkcjami jacuzzi za pomocą smartfona. czytaj więcej

News Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!

Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcej

News Czy warto ubezpieczyć telefon?

Dla wielu z nas telefon komórkowy stał się przedmiotem, bez którego nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania. Służy nie tylko do komunikacji, ale jest także centrum zarządzania naszym życiem prywatnym i zawodowym. W związku z tym, pojawia się pytanie o zabezpieczenie tego cennego urządzenia. Czy warto ubezpieczyć telefon?

czytaj więcej