Zobacz więcej na Plus.pl.
Od wtorku 1 sierpnia dostępna jest promocja, dzięki której można testować Internet LTE sieci Plus i Cyfrowego Polsatu, a osoby, które po okresie testów zrezygnują z umowy, nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów oprócz opłaty aktywacyjnej.
Promocja „Testuj Internet LTE”:
- Od wtorku 1 sierpnia każdy może przetestować Internet LTE Plus i LTE Plus Advanced za jedyne 9 zł.
- Dostępna we wszystkich punktach sprzedaży oraz sklepach internetowych obu operatorów.
- Przez pierwsze 14 dni kontraktu, a w przypadku ofert e-sklepów nawet przez 15 dni, można testować Internet bez opłaty abonamentowej, a jedyny koszt to opłata aktywacyjna w wysokości 9 zł.
- Dostępna z wybranym routerem Wi-Fi lub modemem LTE lub w ofercie Tylko SIM, a promowanym sprzętem jest router mobilny ZTE MF971V, który pozwala na transmisję danych z prędkością pobierania do 300 Mb/s.
- Związana z podpisaniem umowy na 24 miesiące.
Według przeprowadzonego przez Streetcom „Badania Internetu LTE PLUS 2017” został on pozytywnie oceniony przez zdecydowaną większość badanych. Badanie metodą CAWI zostało przeprowadzone w maju br. w formie pytań zamkniętych jednokrotnego wyboru, a uczestniczyli w nim testerzy, korzystający z Internetu mobilnego różnych operatorów. W trakcie badania korzystali oni z najpopularniejszych usług internetowych i 9 na 10 respondentów uznało, że Internet LTE Plus:
- jest super do korzystania z portali społecznościowych,
- jest super do słuchania muzyki,
- jest super do oglądania wideo,
- jest super do grania w sieci,
- daje dostęp do wszystkiego, czego potrzebują,
- zabraliby ze sobą w podróż
- jest po prostu super
- poleciłoby go znajomemu lub rodzinie.
Promocję „Testuj Internet LTE Plus za 9 zł" wspierać będzie kampania reklamowa, której spoty można zobaczyć na https://www.youtube.com/watch?v=ht2cb4gDHVU oraz https://www.youtube.com/watch?v=X8QcQ-uzP-Q. W filmach pt. "9 na 10" Szymon Majewski będzie prezentował zalety Internetu LTE Plus w różnych codziennych sytuacjach, w których niezbędne jest stabilne i szybkie łącze. Reżyserem spotów jest Bartek Ignaciuk, operatorem obrazów Jan Holoubek, a powstały one na podstawie scenariuszy Piotra Fuka i Zuzanny Wrońskiej. Kampanię przygotowała Agencja Scholz & Friends, a za produkcję odpowiadał Ryszard Kłosowski i Dom Produkcyjny TFP. Kampania będzie realizowana w telewizji, OOH, online i social mediach, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum.