Raport do pobrania - Nowy whitepaper innovaphone: „Nowoczesna komunikacja w biznesie – czy potrzebne jest do tego rozwiązanie chmurowe?”
W jaki sposób firmy mogą najlepiej zoptymalizować swoją komunikację i procesy biznesowe, skoro pandemia zasadniczo zmieniła dotychczasowe warunki i zwiększyła liczbę pracowników, którzy pracują zdalnie z domu? Czy migracja do chmury jest jedyną opcją, czy jest to raczej środek marketingowy? Celem najnowszego raportu firmy innovaphone z Sindelfingen (Niemcy), specjalisty w zakresie rozwiązań do pracy i komunikacji w biznesie, jest odpowiedź na te i inne pytania oraz wsparcie firm przy wyborze odpowiedniego rozwiązania.
Jedno jest pewne: Wokół rozwiązań chmurowych krąży wiele mitów. Niezależnie od tego, czy jest to argument dotyczący efektywności kosztowej, wydajności i bezpieczeństwa, czy też zasobów IT - temat jest złożony, a decyzje są często podyktowane życzeniami, obawami i oczekiwaniami.
Nowy whitepaper innovaphone AG porusza między innymi następujące kwestie:
- Dlaczego firmy przechodzą do chmury?
- Powszechne mity na temat chmury
- Wsparcie decyzji: Czy warto korzystać z usług komunikacyjnych w chmurze?
- Jak wybrać odpowiednie rozwiązanie dla mojej firmy?
Kolejny rozdział poświęcony jest możliwościom, jakie oferuje rozwiązanie chmurowe innovaphone.
Whitepaper „Nowoczesna komunikacja w biznesie – czy potrzebne jest do tego rozwiązanie chmurowe?” można pobrać bezpłatnie na stronie innovaphone AG.