Raport do pobrania - Nowy whitepaper innovaphone: „Nowoczesna komunikacja w biznesie – czy potrzebne jest do tego rozwiązanie chmurowe?”
W jaki sposób firmy mogą najlepiej zoptymalizować swoją komunikację i procesy biznesowe, skoro pandemia zasadniczo zmieniła dotychczasowe warunki i zwiększyła liczbę pracowników, którzy pracują zdalnie z domu? Czy migracja do chmury jest jedyną opcją, czy jest to raczej środek marketingowy? Celem najnowszego raportu firmy innovaphone z Sindelfingen (Niemcy), specjalisty w zakresie rozwiązań do pracy i komunikacji w biznesie, jest odpowiedź na te i inne pytania oraz wsparcie firm przy wyborze odpowiedniego rozwiązania.
Jedno jest pewne: Wokół rozwiązań chmurowych krąży wiele mitów. Niezależnie od tego, czy jest to argument dotyczący efektywności kosztowej, wydajności i bezpieczeństwa, czy też zasobów IT - temat jest złożony, a decyzje są często podyktowane życzeniami, obawami i oczekiwaniami.
Nowy whitepaper innovaphone AG porusza między innymi następujące kwestie:
- Dlaczego firmy przechodzą do chmury?
- Powszechne mity na temat chmury
- Wsparcie decyzji: Czy warto korzystać z usług komunikacyjnych w chmurze?
- Jak wybrać odpowiednie rozwiązanie dla mojej firmy?
Kolejny rozdział poświęcony jest możliwościom, jakie oferuje rozwiązanie chmurowe innovaphone.
Whitepaper „Nowoczesna komunikacja w biznesie – czy potrzebne jest do tego rozwiązanie chmurowe?” moża tpobrać bezpłatnie na stronie innovaphone AG.
Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości
Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcejWiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji
Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcejWiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV
Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcejWiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejWiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001
Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.czytaj więcej