• Konfiguracja funkcji wirtualnego pulpitu w smartfonach Samsung jest intuicyjna i przebiega błyskawicznie
• To pierwsza tego typu oferta na rynku, sprofilowana specjalnie dla posiadaczy najnowszych smartfonów firmy Samsung
loud Store to nowe rozwiązanie firmy Ingram Micro Inc. dedykowane smartfonom Samsung Galaxy, kompatybilnym ze stacją dokującą Samsung DeX1. Pozwala ono na zautomatyzowanie konfiguracji usług Amazon WorkSpaces oraz Microsoft Windows Desktop as a Service2 i ułatwia dostęp oraz korzystanie z usługi wirtualnych pulpitów.
Samsung DeX: komputer ze smartfonu
Stacja dokująca Samsung DeX pozwala połączyć smartfony Galaxy Note8 oraz Galaxy S8 i S8+ z myszą, klawiaturą i dowolnym ekranem Full HD wyposażonym w port HDMI. Dzięki temu moc obliczeniowa smartfonu jest w pełni wykorzystywana do pracy na pełnoekranowym pulpicie, zapewniając takie same doświadczenia, jak w przypadku korzystania z komputera.
Wirtualny pulpit – czym jest?
Dzięki współpracy stacji dokującej Samsung DeX z usługą Amazon WorkSpaces, użytkownicy zyskają bezpieczny dostęp do własnych wirtualnych pulpitów Microsoft Windows, a także wszystkich swoich plików i aplikacji.
Dotychczas o wirtualnych pulpitach słyszeliśmy głównie w kontekście rozwiązań dla firm, co wynikało ze złożoności wymagań konfiguracyjnych. Rozwiązanie autorstwa Ingram Micro Cloud usuwa tę przeszkodę, otwierając drogę do szerszego zastosowania tej technologii przez klientów i eliminując tym samym konieczność dysponowania zaawansowanymi zasobami informatycznymi.
Teraz użytkownicy smartfonów Samsung kompatybilnych ze stacją dokującą Samsung DeX mogą szybko i łatwo skonfigurować swój wirtualny pulpit Windows za pośrednictwem usługi Amazon WorkSpaces – i zacząć z niego korzystać już dziś.
Desktop as a Service dla smartfonów Samsung – pierwsza taka oferta na rynku
To pierwsza na rynku oferta typu Desktop as a Service (DaaS) w chmurze z systemem Microsoft Windows dla użytkowników urządzeń mobilnych, skierowana bezpośrednio do posiadaczy smartfonów Samsung kompatybilnych ze stacją dokującą Samsung DeX. Dzięki niej studenci, freelancerzy oraz przedsiębiorcy zyskują dostęp do pełnego pulpitu Microsoft Windows oraz opcji konfiguracji ich smartfonu bezpośrednio z poziomu stacji dokującej Samsung DeX.
Jeszcze w tym roku usługa Amazon WorkSpaces obejmie również partnerów sprzedaży detalicznej na terenie Stanów Zjednoczonych w Ingram Micro Cloud Marketplace. Dzięki temu będą oni mogli pracować nad kompleksowymi rozwiązaniami dla mobilnych pulpitów, z myślą o klientach biznesowych, oferując im w pakiecie smartfony Galaxy Note8 lub Galaxy S8/S8+ oraz stację dokującą Samsung DeX i Amazon WorkSpaces, a także dodatkowe usługi w chmurze z oferty Ingram Micro.
Nabywcom smartfonów Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy S8/S8+ i stacji dokującej Samsung DeX w Australii, Belgii, Francji, Holandii, Kanadzie, Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii i USA oferowany jest darmowy, 30-dniowy okres próbny na przetestowanie Amazon WorkSpaces. Oferta dostępna jest w aplikacji Windows Desktop Free Trial DeX w Samsung Galaxy App Store.
1 Smartfony Samsung kompatybilne ze stacją dokującą Samsung DeX: Galaxy Note8, Galaxy S8 i Galaxy S8+.
2 Desktop as a Service (DaaS) – pol. pulpit jako usługa.
News Polacy będą masowo podsłuchiwani na Messengerze i Whatsupie? Przyglądamy się kontrowersyjnym planom rządu ws. prywatności
Nowe plany rządu dotyczące inwigilacji komunikatorów internetowych wywołują gorącą debatę. Zyskanie dostępu do metadanych użytkowników zapewni służbom lepsze narzędzia do walki z przestępczością, ale czy warto narażać prywatność milionów obywateli? Zapoznaj się z argumentami obu stron i dowiedz, jak chronić anonimowość online. czytaj więcejNews Różnorodność siły roboczej: Jak Polska staje się domem dla pracowników z całego świata
Polska gospodarka rozwija się w szybkim tempie, co przyciąga pracowników z różnych zakątków globu. Rynek pracy w Polsce charakteryzuje się rosnącym zapotrzebowaniem na pracowników, szczególnie w sektorach takich jak budownictwo, rolnictwo, usługi i IT. To z kolei otwiera drzwi dla obcokrajowców poszukujących nowych możliwości zatrudnienia. W tym artykule przyjrzymy się, skąd pochodzą ci pracownicy i jak wpływają na polski rynek pracy. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej