Gala odbyła się 18.05 br. w Hard Rock Cafe w Warszawie. Nagrody zostały przyznane w 27 kategoriach. Firmę Samsung reprezentowali Mikołaj Bobiński, Dyrektor Sprzedaży B2B oraz Wojciech Zaskórski, Dyrektor Dywizji B2B.
- Mam szczególną satysfakcję z powodu wyróżnienia jakie zostało przyznane naszemu programowi partnerskiemu STEP. Opracowaliśmy go z myślą o ścisłej współpracy z naszymi partnerami biznesowymi i wspólnemu dążeniu do sukcesu. Jesteśmy świadomi, że żadna nagroda nie jest przyznawana raz na zawsze, dlatego też traktujemy ją jako zobowiązanie do zachowania najwyższej jakości naszych produktów biznesowych, jak i zacieśniania współpracy w ramach programów partnerskich firmy Samsung – mówi Mikołaj Bobiński, Dyrektor Sprzedaży B2B w Samsung Polska.
***
Samsung Electronics jest światowym liderem i pionierem technologii digital signage. Jego udziały na globalnym rynku sięgają niemal 30%. Firma oferuje profesjonalne, wielkoformatowe monitory LFD, w rozmiarach od 10 do aż 110 cali, które charakteryzują się wysoką jakością obrazu i przydatnymi funkcjami. Odporność na warunki atmosferyczne, pył, wilgoć, powodują, że można je zastosować w wewnątrz jak i na zewnątrz budynków bez obaw o utratę jakości obrazu lub zniszczenie. Najnowszymi produktami kategorii digital signage firmy Samsung są QLED Signage UHD oraz ekrany LED z serii IF, które charakteryzują się niezrównaną jakością obrazu, wytrzymałością oraz elastycznością zastosowania i możliwościami aranżacyjnymi.
***
Program Samsung STEP został opracowany, aby zapewnić wsparcie sieci dystrybucji Samsung Polska oraz resellerom wdrażającym rozwiązania Samsung w środowisku B2B (Business-to-Business). Obejmuje trzy poziomy partnerstwa (Platinum, Gold i Silver) zdefiniowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych kontrahentów firmy Samsung. To oficjalny system zarządzania partnerami opracowany z myślą o ułatwieniu wspólnych strategii wejścia na rynek, zapewnieniu dostępu do najbardziej aktualnych materiałów sprzedażowych i marketingowych oraz wykorzystywaniu szans biznesowych na rynku B2B. Udział w programie umożliwia zdobycie nagród uzależnionych od wysokości osiągniętego przychodu.
Integralną częścią programu jest identyfikacja i wdrożenie wspólnych akcji w zakresie działań marketingowych. STEP jest drugim największym programem partnerskim w koncernie Samsung.
***
Mikołaj Bobiński pracuje w firmie Samsung Polska od listopada 2014 roku. Zajmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży B2B. Odpowiada za produkty IT takie, jak ekrany profesjonalne, monitory nabiurkowe, czy telewizje hotelowe. Ponadto, zarządza obszarem kanału partnerskiego STEP, który został wdrożony w 2015 roku.