Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Listki CSR to nagroda, którą od siedmiu lat tygodnik POLITYKA przyznaje firmom za konsekwentną realizację działań, w trzech badanych obszarach: ochronie środowiska, zarządzaniu pracownikami, poprawie relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach - Złoty, Srebrny i Biały Listek. W tegorocznej edycji konkursu, za działania realizowane w 2017 roku, T‑Mobile Polska nagrodzony został Białym Listkiem CSR.
Działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu są integralnym elementem naszej strategii biznesowej – mówi Małgorzata Rybak - Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej.
Dzięki nim budujemy naszą silną pozycję rynkową, opartą nie tylko o innowacyjne rozwiązania i usługi, ale również o zaufanie wszystkich naszych interesariuszy. To zaś zyskujemy dzięki konsekwentnej realizacji działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, których efekty w praktyce oddziaływują na całe społeczeństwo. Przyznanie nam kolejny już raz nagrody za działania CR, dowodzi, że nasze aktywności są dostrzegane i doceniane, ale co najważniejsze przynoszą realne korzyści tym, do których są kierowane – dodaje Rybak - Dowżyk.
Przegląd społecznej odpowiedzialności biznesu za rok 2017, bazował na wytycznych międzynarodowej normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000 w siedmiu obszarach. Ankieta przeprowadzona przez tygodnik POLITYKA, przy współpracy merytorycznej firmy doradczej Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, pozwoliła wyłonić 66 firm, które nagrodzone zostały Listkami CSR. Tegorocznemu zestawieniu Listków CSR POLITYKI towarzyszył również przegląd praktyk, które wspierały realizację 6 Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs), tzw. akceleratorów dla Polski.