Gdziekolwiek mieszkasz, korzystaj z nielimitowanego Internetu domowego od T‑Mobile
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Wg danych Komisji Europejskiej, Polska jest trzecim od końca krajem Wspólnoty w rankingu dostępu do stacjonarnego Internetu szerokopasmowego. Ciągle niewystarczająco rozwinięta infrastruktura stacjonarna jest jedną z głównych przyczyn dla której dostęp mobilny wygrywa dziś nie tylko w zakresie obszaru działania ale także liczby użytkowników. Wiele gospodarstw domowych dziś nie jest w zasięgu żadnej infrastruktury stacjonarnej, a 1/3 tych korzystających ma łącza o przepustowości poniżej 10 Mb/s. Dlatego T‑Mobile wprowadza do swojego portfolio nową propozycję mobilnego internetu domowego.
-
„Dziś T‑Mobile nie tylko przedstawia nową, ciekawą ofertę, ale stawia kolejny duży krok w realizacji strategii bycia operatorem zintegrowanym i świadczenia konwergentnych usług”
– mówi Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska.
-
„Przez lata inwestowaliśmy w naszą sieć, przygotowując się na gigantyczny wzrost konsumpcji danych, którego nie da się zaspokoić tylko poprzez infrastrukturę stacjonarną. Jesteśmy gotowi jak nikt inny odpowiedzieć na to zapotrzebowanie już dzisiaj, oferując stabilny i niezawodny dostęp do internetu dla każdego domu”
– dodaje Maierhofer.
-
„T-Mobile 1 – INTERNET DOMOWY łączy zalety dostępu mobilnego i stacjonarnego. Działa wszędzie, pozwala (jak w usłudze stacjonarnej) na transmitowanie nieograniczonej ilości danych a przy tym jest tak prosty w użyciu jak to tylko możliwe. Przed wprowadzeniem produktu na rynek przetestowaliśmy go w dwóch wybranych miastach. Ponad 90% z setek klientów, którzy w ramach testów korzystali z usługi jest z niej zadowolona, a ponad 60% poleciłoby ją znajomym. Doceniają szczególnie stabilność i szybkość połączenia. Te wyniki mówią dużo o jakości rozwiązania które dziś wprowadzamy. Zachęcam wszystkich do osobistego przetestowania
– mówi Frederic Perron – Członek Zarzadu, szef rynku prywatnego w T‑Mobile Polska.
Internet do domu – podłącz i korzystaj, gdziekolwiek chcesz
Od jutra, 13.09 .2017 dzięki nowej ofercie T‑Mobile 1 – INTERNET DOMOWY, każdy może mieć w domu stabilne i szybkie łącze internetowe. Bez skomplikowanej instalacji, przewodów skomplikowanych aktywacji. Oferta jest dostępna w dwóch wariantach:
- do 20 Mb/s za 45 zł miesięcznie
- do 60 Mb/s za 55 zł miesięcznie.
W obu opcjach nie ma limitu danych, dlatego cała rodzina może korzystać z łącza, kiedy chce i jak potrzebuje – czy to do grania online, streamowania wideo czy przeglądania zasobów Sieci.
Do wyboru dostępne będą dwa routery: Huawei B525 (1 zł na start), oraz nowość, urządzenie zaprojektowane specjalnie dla T‑Mobile i dostępne na wyłączność w ofercie operatora - Huawei B529 (199 zł na start).
Operator nie nalicza także opłaty aktywacyjnej.
To nie koniec udogodnień, ponieważ prędkość Internetu domowego można zmienić w każdej chwili w czasie trwania umowy (raz w cyklu rozliczeniowym) W każdym sklepie T‑Mobile lub poprzez Biuro Obsługi Klienta.
Testuj bez obaw przez 30 dni
T‑Mobile proponuje także klientom możliwość przetestowania oferty przez 30 dni bez obaw i komplikacji oraz zrezygnować z niej w tym czasie bez konsekwencji. Wysokość opłaty za czas użytkowanie rozliczana jest proporcjonalnie. Operator zwraca także opłatę na start za router. Opłata aktywacyjna nie jest naliczana.
Teraz możesz mieć superszybki Internet w mieście i poza nim – rusza zintegrowana kampania reklamowa
Nową ofertę Internetu do domu w T‑Mobile wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa 360°, w której nacisk położono na jak najlepsze dotarcie do wyselekcjonowanych grup docelowych w tym np.: rodzin, studentów oraz mieszkańców małych miejscowości. Już 13. września w telewizji ogólnopolskiej pojawią się dwa 30-sekundowe spoty, podkreślające główne atuty oferty – prostotę podłączenia i korzystania oraz szeroki zasięg i doskonałą jakość. Oba klipy utrzymano w znanej już widzom stylistyce, łączącej odcienie szarości z charakterystycznym dla T‑Mobile kolorem magenta. Benefity usługi Internetu domowego od T‑Mobile – zwłaszcza jego prostotę, podkreśla tło muzyczne, kultowe „Easy” Lionela Richiego, znany szeroko z wykonania zespołu Faith no more.
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej