Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
T‑Mobile od lat systematycznie inwestuje w swoją infrastrukturę, czyniąc z niej główny filar swojej strategii rynkowej. Nie dziwi więc fakt, że notuje najlepsze wyniki w badaniach jakości i wydajności sieci. Niezależnie od tego czy są to klienckie testy, czy profesjonalne badania prowadzone przez niezależne firmy certyfikujące.
„Nie znam nikogo, kto chciałby być w sieci o najgorszym zasięgu albo nawet w drugiej, czy trzeciej pod tym względem. Mobilność to podstawowa potrzeba każdego klienta. Oferta jest oczywiście najważniejsza, ale klienci coraz częściej wskazują, że to zasięg i szybkość sieci skłania ich do zmiany operatora. W sumie oferta i sieć odpowiadają za ponad 80% potrzeb klientów” – mówi Frederic Perron, członek zarządu, odpowiedzialny za obszar konsumencki w T‑Mobile Polska.
„Fakty są jasne: najlepszą ofertę potwierdza nasz bilans MNP, a jakość i szybkość sieci – wyniki badań P3 i speedtest.pl. Nasze wewnętrzne analizy pokazują jeszcze jedną ciekawą prawidłowość: codziennie kilkuset klientów, którzy zrezygnowali kiedyś z usług T‑Mobile, decyduje się na powrót nas” – dodaje Perron.
T‑Mobile jest najlepszy i ma ambicję udowodnić to każdemu.
Operator celebruje kolejne wygrane w rankingach jakości sieci. Przygotował z tej okazji specjalną ofertę, w ramach której klienci, przenoszący swój numer do T‑Mobile, będą mogli swobodnie testować jakość jego usług aż do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji oraz do zwrotu opłat stałych. Z propozycji można będzie skorzystać już od najbliższego piątku, 9 marca 2018.
Promocja jest oparta o dwie wiodące oferty T‑Mobile w segmentach: abonamentowym i przedpłaconym. Warunkują one także kwoty, które podlegać będą zwrotowi w przypadku rozwiązania umowy w okresie „testowym”:
- w ofercie abonamentowej będzie to taryfa T‑MOBILE – BEZ LIMITU w wariancie SIM only z nielimitowanymi rozmowami, SMSami, MMSami i Internetem bez limitu danych.
- w ofercie na kartę promocją zostanie objęta taryfa T‑Mobile NEVERENDING, w ramach której w cenie 25 zł klienci otrzymują na miesiąc nielimitowane połączenia, SMS-y i 10 GB danych.
Maksymalne kwoty zwrotu będą następujące:
- 300 zł dla opcji abonamentowej (6 miesięcy x 50 zł),
- 150 zł dla oferty na kartę (6 miesięcy x 25 zł).
Wraz ze startem promocji ruszy ogólnopolska kampania wizerunkowa. Jej głównymi bohaterami będą klienci T‑Mobile, a spoty koncentrować się będą na najważniejszych przewagach sieci: T‑Mobile czwarty rok z rzędu wygrywa w badaniach jakości sieci. Ma najlepszą jakości połączeń, transmisji danych, w tym najlepszy streaming video. Ponadto, zgodnie z wynikami niezależnego testu konsumenckiego Speedtest.pl, operator może pochwalić się najszybszym Internetem mobilnym w Polsce.
Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, BTL, OOH oraz na nośnikach cyfrowych.
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend! Specjalne promocje na Czarny Piątek – ciąg dalszy
Black Friday i Cyber Monday rozgościły się na dobre. Operator przygotował przeceny popularnych smartfonów, nowoczesnych laptopów oraz rabaty do abonamentów. Dodatkowo teraz, w ramach specjalnej oferty, łowcy okazji będą mogli upolować fantastyczne zestawy smartfonów i akcesoriów marki Samsung w bardzo okazyjnych cenach. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej