Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Większość z nas jest stale on-line. Słuchamy muzyki, oglądamy filmy, dzielimy się treściami na portalach społecznościowych, ćwiczymy z wirtualnym trenerem. Technologia wkracza w każdy aspekt naszego życia, wielokrotnie zastępując człowieka. Jednak jedna sfera pozostaje niezmiennie zarezerwowana dla ludzi. To empatia oraz chęć niesienia pomocy innym. W te potrzeby doskonale wpisuje się idea akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami.
24 czerwca startuje piąta edycja T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. To unikalna inicjatywa, w którą włączyć się może każdy, kto ceni ruch na świeżym powietrzu. Żeby zbierać kilometry, a tym samym pomagać dzieciom niepełnosprawnym ruchowo, wystarczy smartfon z aktywnym kontem w aplikacji Endomondo, w której należy dołączyć do rywalizacji Pomoc Mierzona Kilometrami. Niezbędne są też pozytywna energia, dobry humor i chęć niesienia pomocy.
Akcja, której w tym roku przyświeca hasło: Rób kilometry z sercem. Teraz możesz!, podzielona będzie na 5 etapów. W każdym z nich przed zaangażowanymi osobami postawione zostanie „kilometrowe zadanie”, które będzie prowadziło do zebrania jak największej liczby pokonanych kilometrów, które na zakończenie akcji zostaną zsumowane. Tym samym ostateczny wynik będzie efektem pracy wszystkich uczestników. To największy atut akcji, ponieważ każdy, kto wykonuje codzienne aktywności fizyczne, teraz może pomagać. A liczba dyscyplin, które w piątej edycji akcji pozwalają gromadzić cenne kilometry jest imponująca. To obok biegów, również canicross (bieganie z psem), jazda na hulajnodze, rowerze, rolkach i deskorolce, jazda na wózku, kolarstwo, nordic-walking oraz po prostu chodzenie. Każde zakończone wyzwanie to pieniądze dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo, które znajdują się pod opieką Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.
Nowe technologie dają nam przede wszystkim poczucie wolności. Powodują, że przy ich wsparciu przekraczamy swoje ograniczenia. Stają się dla nas również źródłem inspiracji – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska. O tym jak bardzo technologia może wzbogacić nasze życie, świadczy z jednej strony entuzjazm uczestników akcji Pomoc Mierzona Kilometrami, którzy dołączają do niej spontanicznie, jak i realna pomoc, którą otrzymują od nas dzieci. W T-Mobile wierzymy, że tegoroczna, już piąta edycja akcji, w którą włączyć może się każdy, kto chce pomagać, spotka się z jeszcze większym zainteresowaniem i ponownie pobijemy rekord we wspólnym pomaganiu – dodaje Małgorzata Rybak-Dowżyk.
Akcja T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami to najlepszy dowód na to, że wykorzystanie aplikacji mobilnych stało się naturalnym elementem naszego codziennego życia. Ale to również ilustracja zmiany naszych zachowań społecznych. Przestaliśmy traktować technologie tylko i wyłącznie jako element umilający i ułatwiający codzienne funkcjonowanie. Zaczęliśmy je wykorzystywać również w celach społecznych. Najlepiej świadczą o tym efekty czterech poprzednich edycji akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami i 4 miliony złotych przekazanych na rehabilitację podopiecznych Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.
Tradycyjnie akcję wspierają wybitni sportowcy: Robert Korzeniowski, Rafał Wilk, Maja Włoszczowska, Zbigniew Bródka, Aleksandra Goss oraz Adrianna Palka. Po raz pierwszy do aktywności fizycznej, zbierania kilometrów, a tym samym niesienia pomocy zachęcała będzie multimedalistka – Monika Pyrek. Swoją pozytywną energię wniosą do akcji również wieloletni ambasadorzy – Monika Kuszyńska, Anna Dec, Beata Sadowska i Przemysław Cypryański.
Ty też możesz pomagać!
Zasady włączenia się w akcję są proste i niezmienne – po pobraniu darmowej aplikacji Endomondo i dołączeniu do rywalizacji „Pomoc Mierzona Kilometrami” wystarczy wybrać jedną z aktywności klasyfikowanej w akcji i rejestrować każdy swój trening.
Bieżące informacje oraz aktualny licznik będzie można sprawdzić na stronie www.kilometrami.pl, oficjalnym profilu na Facebooku oraz profilu na Instagramie. Oficjalnym hasztagiem akcji jest #PomocMierzonaKilometrami #przybijpiatke.
Partnerami akcji ponownie są: Telewizja TVN, Radio RMF FM, Onet SA oraz Endomondo.