Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Konkurs ogłoszony przez T‑Mobile to kolejny element strategii operatora, który chce zapewnić małym i średnim przedsiębiorcom usługi cyfrowe, ułatwiające codzienne prowadzenie biznesu. Przyznawana każdego dnia nagroda pozwoli firmie na wdrożenie na 2 lata nowych, wybranych przez nią rozwiązań. Wśród nich znajduje się usługa Zdalny IT Serwis umożliwiająca wygodne i sprawne naprawianie usterek, Office 365 z aplikacją Bookings do rezerwacji wizyt online i profesjonalną pocztą biznesową oraz Księgowość Online, program do samodzielnego prowadzenia księgowości i wystawiania faktur. W zestawie zwycięzcy otrzymają również najnowszego Samsunga Galaxy S9, a także pakiet MagentaBiznes M na 24 miesiące. Abonament obejmuje nielimitowane połączenia, MMS-y i SMS-y oraz dostęp do internetu bez limitu na karcie SIM, jak również na oddzielnej karcie sieciowej, która można umieścić np. w routerze, laptopie czy tablecie.
Jeszcze szerszy zestaw otrzymują zwycięzcy tygodnia. Podobnie jak zwycięzcy dnia, mogą oni liczyć na smartfon Samsung Galaxy S9, pakiet MagentaBiznes M oraz wybraną usługę dodatkową. Ponadto w skład ich zestawu wchodzi także nagroda specjalna: warsztaty dostarczające wiedzy na temat tworzenia kampanii reklamowych i promowania firmy oraz reklama przedsiębiorstwa w postaci wideowizytówki.
Liczy się kreatywność
Udział w konkursie może wziąć każdy przedsiębiorca, który chciałby wykorzystać cyfrowe rozwiązania od T‑Mobile w swojej firmie. Gdy już oceni, która z usług dodatkowych będzie najbardziej przydatna w jego działalności, wystarczy, że zamieści zgłoszenie na stronie www.konkursmagentabiznes.pl. Do formularza konkursowego należy załączyć zdjęcie pokazujące codzienność przedsiębiorstwa, które uzasadnia w kreatywny sposób, dlaczego dana usługa przyda się firmie. Najciekawsze, najbardziej pomysłowe fotografie otrzymują nagrodę dnia lub nagrodę tygodnia. Zgłoszenia można przesyłać do 8 lipca.
Kolejna odsłona MagentaBiznes
Konkurs jest częścią kampanii MagentaBiznes operatora, promującej ofertę T‑Mobile dla małych i średnich firm. Niedawno do telewizji trafił drugi spot w ramach kampanii, pokazujący, w jaki sposób klienci T‑Mobile wdrażają cyfrowe rozwiązania w celu usprawnienia swojej działalności. W reklamie zobaczyć można Michała Spodymka, który od 2014 roku prowadzi bazujące na rozwiązaniach cyfrowych biuro Goeste Nieruchomości, oraz Joannę Lewandowską, właścicielkę pracowni florystycznej Kwiatowa Manufaktura, która swoje realizacje pokazuje w internecie. Nie zabrakło również Tymoteusza Pięty, założyciela salonów fryzjerskich Hairmate, do których zapisują się online warszawiacy i krakowianie, a także Zofii Gaińskiej, stojącej na czele przychodni Animal Center, dbającej o kontakt z klientami przez media społecznościowe. Ich wybór sprawdza Dorota Wellman, która wystąpiła także w pierwszym spocie oraz kampanii wizerunkowej operatora.
Spot można obejrzeć na kanale T‑Mobile na YouTube:
Kampania jest obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na OOH, oraz nośnikach cyfrowych.