T-Mobile

T-Mobile partnerem głównym ESL Mistrzostw Polski w 2017 roku

27.04.2017
T-Mobile, realizując swoją strategię zaangażowania w obszary związane z cyfrowym stylem życia, podejmuje współpracę jako partner główny z ESL Mistrzostwami Polski – prestiżowymi rozgrywkami e-sportowymi, w których uczestnicy rywalizują o nagrody z puli wynoszącej 300 000 złotych (łącznie w dwóch sezonach rozgrywek w 2017 roku do wygrania będzie aż 300 000 złotych). W 14. sezonie głównymi tytułami są League of Legends i Counter-Strike: Global Offensive.

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Rozgrywki obecnej edycji od kilku tygodni toczą się w Internecie, a ich zwieńczeniem będą finały, które odbędą się 29-30 kwietnia w katowickiej ESL Arenie. W stolicy województwa śląskiego najlepsze drużyny League of Legends rywalizować będą o 80 000 złotych, zaś zespoły CS:GO o 70 000 złotych. Wszystkie pojedynki wyłaniające mistrzów w obu grach będą transmitowane w ESL.TV Polska.

Partnerem głównym zmagań został T-Mobile, dla którego nie jest to pierwsza współpraca z ESL Mistrzostwami Polski. Wcześniej ceniona marka wsparła finały 13. sezonu, które odbyły się w październiku ubiegłego roku w Atlas Arenie w Łodzi.

Z uwagą śledzimy globalne trendy, zwłaszcza, jeśli dotyczą one technologii cyfrowych i społeczności wokół nich zgromadzonych. E-sport jest niewątpliwie jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów w tej kategorii, gromadząc stale rosnącą rzeszę fanów. Funkcjonując w cyfrowej domenie i mając jako zobowiązanie motto „Life is for sharing” chcemy wspierać zaangażowane społeczności zgromadzonej także wokół gamingu – mówi Małgorzata Rybak - Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.

T-Mobile w ramach współpracy zaproponuje wraz z ESL Polska dodatkowe aktywności wokół rozgrywek ligowych, skierowane do fanów i obserwatorów e-sportu. Operator najlepszej w kraju sieci przygotował też specjalną ofertę Internetu mobilnego z profesjonalnymi laptopami gamingowymi, której szczegóły przedstawi wkrótce.

Niezmiernie się cieszę, że T-Mobile z rozmachem wszedł w świat e-sportu i został partnerem ESL Mistrzostw Polski. Transmisje te cieszą się dużym zainteresowaniem miłośników e-sportu, którzy jak pokazują badania są właśnie tą grupą użytkowników, którzy najszybciej adoptują nowinki technologiczne i oczekują szybkiego i niezawodnego dostępu do Internetu – mówi Rafał Pikiewicz, dyrektor zarządzający w ESL Polska.

Szczegóły na temat ESL Mistrzostw Polski dostępne są na oficjalnej stronie turnieju.

W Polsce, podobnie jak na całym świecie e-sport znajduje się na fali wzrostowej. Jest to jedna z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi rozrywki. Szacuje się, że wartość rynku e-sportowego, która w 2016 roku oscylowała wokół 465 mln dolarów, w roku 2019 osiągnie 1,1 mld dolarów.

Wiadomości firmowe Nieustanna ewolucja w ochronie danych: na tapecie BotGuard i Picus Security

Jak chronić się przed Content Scraping? Jakie jest kluczowe rozwiązanie dla CISO? W dobie, gdy dane są nową walutą, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani, CISO (Chief Information Security Officer) muszą zmierzyć się z rosnącymi zagrożeniami. Dodatkowo co chwile powstają nowe zagrożenia, a nadążenie z wszystkimi pojęciami ze świata cybersecurity może być przytłaczające. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zmiany w zespole RTB House. Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi kompetencjami

Zmiany na kluczowych stanowiskach w RTB House, globalnej spółce dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. W odpowiedzi na dynamiczny wzrost i rozwój firmy, aż czworo specjalistów zyskało nowe, strategiczne kompetencje. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Ile kosztuje tydzień parkingu na polskich lotniskach?

Każdy podróżujący przed urlopem musi zdecydować o tym, jak dojechać na lotnisko - niektórzy angażują w to swoją rodzinę i znajomych, inni zamawiają taksówkę lub korzystają z transportu publicznego. KAYAK.pl postanowił sprawdzić, ile kosztuje wygodniejsze rozwiązanie, jakim jest pozostawienie samochodu na parkingu przy lotnisku? czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej