Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Mimo dużej popularności pakietu Office w Polsce, wielu jego użytkowników nadal nie zdaje sobie sprawy z licznych funkcjonalności tego oprogramowania. Tymczasem MS Office 365 to nowoczesny zestaw narzędzi dostępny bez potrzeby ponoszenia dużych, jednorazowych inwestycji na infrastrukturę IT. Jak pokazało badanie Forrester przeprowadzone na małych i średnich przedsiębiorstwach, bieżące aktualizacje aplikacji w pakiecie pozwalają obniżyć wydatki na oprogramowanie średnio o 19%. Z korzyści związanych z MS Office 365 mogą teraz skorzystać klienci biznesowi T‑Mobile, którym operator zapewnia wsparcie przy migracji danych i konfiguracji nowego środowiska. W ramach oferty przygotował on trzy propozycje. Co znajdziemy w każdej z nich?
Rozwiązanie dla każdego mobilnego biznesu
Podstawą funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa jest profesjonalna poczta biznesowa. Ta dostępna w pakiecie MS Office 365 Business Essentials dla mobilnego biznesu to aż 50 GB miejsca na wiadomości. Jej użytkownicy mogą więc zapomnieć o regularnym usuwaniu lub archiwizowaniu maili. Dodatkowo usługa pozwala na wygodne przesyłanie dużych załączników nawet do 150 MB. Przydatną funkcją jest także m.in. współdzielenie kalendarza umożliwiające szybkie i wygodne umawianie spotkań oraz planowanie pracy.
W ramach pakietu przedsiębiorcy otrzymują ponadto aż 1 TB przestrzeni dyskowej. Pliki zamieszczone w chmurze są bezpieczne i chronione przed niepowołanym dostępem lub utratą np. w przypadku awarii albo zgubienia urządzenia. Takie rozwiązanie umożliwia ponadto pracę kilku osób nad jednym dokumentem z równoczesnym zachowaniem pełnej kontroli nad tym, kto ma dostęp do każdego z naszych plików.
Oprócz udostępniania dowolnych materiałów różnym osobom, w pakiecie Office znajdziemy również inne narzędzia do pracy zdalnej i grupowej, m.in. Skype dla firm czy specjalną sieć społecznościową w obrębie przedsiębiorstwa. Dla firm z lokalem usługowym znaczącym ułatwieniem będzie też aplikacja Bookings, dzięki której stworzą system rezerwacji wizyt z oddzielnym cennikiem i harmonogramem dla różnych pracowników. Interesującym narzędziem, które małym i średnim przedsiębiorstwom pozwoli na zbadanie potrzeb ich klientów, może być również Forms – aplikacja do tworzenia ankiet. Z kolei za sprawą Publishera każdy poradzi sobie ze sporządzeniem grafiki na fanpage w mediach społecznościowych lub innych materiałów przydatnych w działaniach marketingowych.
Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na pakiet Business Essentials, mają dostęp do wszystkich programów Office online, co sprawia, że mogą pracować z dowolnego miejsca i urządzenia. W T‑Mobile, zamiast wysokiej opłaty jednorazowej, można go kupić w wygodnym abonamencie miesięcznym już od 18 zł netto. Przy czym w ramach każdego pakietu operator gwarantuje wsparcie techniczne.
Szybka i komfortowa praca w biurze
Klientów biznesowych korzystających z oprogramowania przede wszystkim na komputerze zainteresuje z kolei pakiet Business, w ramach którego otrzymają aplikacje MS Office 2016 zarówno w wersji online, jak i na urządzenia. Podobnie jak w przypadku wersji Business Essentials, i tutaj znajdziemy 1 TB przestrzeni w chmurze. Ponadto w zestawie mamy do dyspozycji narzędzia pozwalające na bezpieczne przechowywanie i udostępnianie plików, szereg przydatnych aplikacji – w tym Bookings, Publisher oraz Forms – a także dodatkowy Internet i wsparcie od T‑Mobile przy przenoszeniu danych oraz konfiguracji. Koszt zestawu biurowego to 35 zł netto miesięcznie.
Uniwersalny pakiet dla dynamicznego biznesu
W ofercie operatora pojawiło się rozwiązanie również dla tych przedsiębiorców, którzy cenią sobie najwyższy komfort pracy niezależnie, czy przebywają akurat w firmie, czy poza nią. W ramach pakietu Business Premium możemy cieszyć się wszystkimi funkcjonalnościami zawartymi zarówno w wersji Business Essentials, jak i w wariancie Business. Za pełen zestaw narzędzi zapłacimy 45 zł netto za miesiąc.
Niezależnie od wersji pakietu usług, na którą się zdecydujemy, mamy pewność, że oprogramowanie nigdy się nie zestarzeje – każda aplikacja MS Office 365 jest na bieżąco aktualizowana. Jedynym stałym wydatkiem jest więc opłata abonamentowa, dzięki czemu rozwiązanie dobrze spisze się szczególnie w małych i średnich firmach.
Więcej informacji o ofercie oraz usługach oferowanych przez T‑Mobile w ramach pakietu MS Office 365 można uzyskać na stronie: http://biznes.t-mobile.pl/pl/office-365
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend! Specjalne promocje na Czarny Piątek – ciąg dalszy
Black Friday i Cyber Monday rozgościły się na dobre. Operator przygotował przeceny popularnych smartfonów, nowoczesnych laptopów oraz rabaty do abonamentów. Dodatkowo teraz, w ramach specjalnej oferty, łowcy okazji będą mogli upolować fantastyczne zestawy smartfonów i akcesoriów marki Samsung w bardzo okazyjnych cenach. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej