Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Jak czytamy we wstępie uzasadnienia – magazyn szczególnie docenił całość wysiłków podjętych przez T‑Mobile w 2017 roku pod kierunkiem nowego zarządu oraz rezultaty, jakie te działania przyniosły. Tylko w zeszłym roku zwiększyliśmy bazę klientów abonamentowych o 300 tys., a odświeżona, konsekwentna i charakterystyczna w formie komunikacja rynkowa zwróciła uwagę nie tylko branży, ale także klientów, którzy coraz częściej decydują się powrócić do T‑Mobile, widząc dobre oferty i satysfakcję z bycia naszym klientem.
Wyniki cieszą tym bardziej, że nakłady reklamowe T‑Mobile utrzymujemy konsekwentnie w ryzach, co zresztą nie umknęło uwadze redakcji Media & Marketing Polska i wpłynęło na otrzymane wyróżnienie. Szczególnym sukcesem – nie tylko reklamowym – okazała się wprowadzona we wrześniu 2017 roku nowa oferta nielimitowanego Internetu Domowego, która stanowi dobrą alternatywę dla mieszkańców terenów mniej zurbanizowanych i pozwoliła otworzyć się na kolejny segment klientów i pokazać rynkowi, że mamy wiele do zaoferowania.
Media & Marketing Polska już od 17 lat wspólnie z firmą Kantar Millward Brown bada satysfakcję klientów z usług agencyjnych. Nagrody są przyznawane w oparciu badanie na grupie 1,2 tysiąca marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla – z uwzględnieniem informacji przekazanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy na temat rynku dziennikarzy Media & Marketing Polska.
Dziękujemy branży za zaufanie, gratulujemy całemu departamentowi komunikacji rynkowej z Katarzyną Grzywaczewską na czele oraz współpracującym z nami nagrodzonym agencjom i gwarantujemy, że nie jest to nasze ostatnie słowo!