Poszerzona oferta, która dotychczas uwzględniała usługi TomTom Traffic, TomTom Fotoradary, Wyszukiwanie lokalne oraz Pogoda, będzie dostarczona kierowcom poprzez system informacyjno-rozrywkowy. Oferta dostępna będzie we wszystkich nowych samochodach marki Hyundai wyprodukowanych w Europie, począwszy od listopada 2018 r.
Usługi TomTom Connected Car zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zaoferować innowacyjne rozwiązania i ułatwić kierowcom zmaganie się z codziennymi problemami, takimi jak znalezienie miejsca parkingowego w zatłoczonym centrum miasta, czy miejsca ładowania pojazdów elektrycznych.
„Kierowcy marki Hyundai mogli już poznać zalety usług TomTom Connected Car, np. TomTom Traffic, która pomaga uniknąć korków i znaleźć najszybszą drogę do celu. Wraz z rozszerzeniem usług Connected Car dla nowych modeli Hyundaia w Europie, zapewniamy bardziej komfortowe doświadczenie jazdy” – powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive.