Usługi trafficowe są dostępne w samochodach marki Mercedes-Benz nabytych w Europie, Ameryce Północnej i Afryce. 500 milionów telefonów, auta oraz przenośne nawigacje, dostarczają pomiary GPS i pomagają w tworzeniu usługi TomTom Traffic, dostępnej w 54 krajach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Afryce oraz Azji.
Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive powiedział: „Liczba pojazdów na drogach zwiększa się, przyczynia się to do wzrostu zatłoczenia i wydłużenia czasu podróży. Bieżące informacje o ruchu drogowym dostarczane przez firmę TomTom pomagają kierowcom radzić sobie z korkami i docierać szybciej do punktu docelowego ich podróży. Jesteśmy dumni, że Mercedes-Benz obdarzył nas zaufaniem i dostarczamy usługi tak wielu klientom tej marki.”
Mercedes-Benz wykorzystuje usługę TomTom Traffic w swoich samochodach z nawigacją od lipca 2013 roku. Ostatnia wersja zawiera także Jam Tail Warnings, które dostarczają informacje dotyczące precyzyjnej lokalizacji korka oraz alerty nakłaniające użytkowników dróg do bezpieczniejszej jazdy.