Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter
Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych.
Według międzynarodowych szacunków do 2020 roku rynek mobile stanowić będzie dwie trzecie całego sektora teleinformatycznego[1]. Tym samym stanie się główną płaszczyzną komunikacji na linii firma-klient. Wyróżnikiem sukcesu w tym obszarze będzie dokładne poznanie użytkowników smartfonów i tabletów oraz wiarygodny pomiar rezultatów prowadzonych działań.
Nowe rozwiązanie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy prowadzą kampanie w kanale mobile i chcą mieć pewność, do kogo dotrze reklama. Dzięki dodaniu do kampanii kodu śledzącego, udostępnianego przez Selectivv Mobile House, można w niezawodny sposób określić, do kogo faktycznie dotarła reklama. Kim były osoby, które ją widziały, gdzie bywają, czym się interesują oraz do jakich profili behawioralnych są przypisane. Jest to możliwe dzięki zestawieniu danych z bieżącej kampanii z zasobami znajdującymi się w bazie danych Selectivv. Takie rozwiązanie, zastosowane w technologii mobile po raz pierwszy, pozwala na weryfikację danych o wyświetlaniach, ich jakości i grupie docelowej.
- Narzędzie, które proponujemy jest odpowiedzią na problem oceny działań reklamowych prowadzonych w kanałach mobilnych. Jest to pierwsze tego rodzaju narzędzie na rynku, pozwalające sprawdzić, do kogo dokładnie trafiamy z naszą ofertą. Jednak mówi nam nie tylko, czy są to osoby potencjalnie zainteresowane produktem czy usługą, ale przede wszystkim, czy rzeczywiście mają szansę skorzystać z naszej oferty – czy fizycznie przechodzą koło naszych sklepów, czy robią zakupy w Internecie, jeśli tak, to w jaki dokładnie sposób. – komentuje Dominik Karbowski, co-CEO i współzałożyciel Selectivv Mobile House i dodaje – Mobile Audience Meter pozwala także zweryfikować pracę podwykonawców – sprawdzić, czy nasz budżet został wykorzystany na dotarcie do określonej przez nas grupy odbiorców.
Korzystanie z rozwiązania Selectivv Mobile House nie ogranicza wyboru platformy DSP – narzędzie jest w pełni zintegrowane z m.in.: Adform, Appnext czy Google Doubleclick, nie ma więc potrzeby zmiany dostawcy, umożliwia jednak efektywniejsze śledzenie realizowanych kampanii, udostępniając szczegółowe informacje o jej rzeczywistych odbiorcach.
[1] Raport „Mobilne Państwo 2016”, Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badaczy, Warszawa, wrzesień 2016: https://www.gov.pl/documents/31305/0/raport_mobilne_panstwo_2016.pdf/f0991320-76bd-0ec5-7bc0-7a0336eaadaa