Wideokonferencje bez ograniczeń i suwerenność cyfrowa? Z innovaphone IP6013 wszystko na jednej platformie
"Przejście z ISDN na All IP zostało w wielu firmach już zakończone. Dlaczego więc bramka VoIP jest nadal potrzebna? Odpowiedź jest bardzo prosta: Dzięki bramce IP6013 klienci otrzymują urządzenie typu "wszystko w jednym", które umożliwia w ciągu kilku minut konfigurację wielokanałowej platformy ze wszystkimi nowoczesnymi kanałami komunikacyjnymi w postaci różnych aplikacji" - wyjaśnia Dagmar Geer, CEO innovaphone AG. Ponieważ funkcjonalność PBX jest już zintegrowana w IP6013, bramka może zapewnić wszystkie aplikacje zunifikowanej komunikacji (UC) bez dodatkowych serwerów. Wstępnie zintegrowane mechanizmy bezpieczeństwa, innovaphone Reverse Proxy i SBC, zapewniają ochronę przed atakami z zewnątrz.
Wydajny 4-rdzeniowy procesor, 1800 MHz, dwa sloty M.2 SSD i możliwość podłączenia do 25 000 użytkowników za pośrednictwem 240 kanałów SIP i 60 kanałów ISDN - to tylko niektóre z jej imponujących danych technicznych. Bramka IP6013 jest zatem predestynowana do zastosowań w dużych przedsiębiorstwach, jak również w siedzibach głównych firm z wieloma oddziałami. Firma innovaphone AG stwierdziła mianowicie duże zapotrzebowanie na niezwykle wydajną centralę PBX i platformę UC (Unified Communications) w sektorze opieki zdrowotnej i w szpitalach, w których konieczne jest zintegrowanie różnych placówek oraz dużej liczby pracowników i pacjentów. Dzięki dwóm interfejsom S2M (primary multiplex) i dwóm interfejsom 1000-BASE-T Gigabit Ethernet do przełączania z sieci ISDN na IP, innovaphone IP6013 nadal spełnia swoją pierwotną funkcję jako brama, szczególnie w środowisku, w których istnieją specjalne wymagania i gdy integracja urządzeń lub systemów telefonii analogowej jest nadal powszechna.
Bramka IP6013, podobnie jak całe portfolio produktów firmy innovaphone AG, może być uruchomiona zarówno w siedzibie klienta, w wynajmie lub w chmurze. Najpotężniejsza platforma sprzętowa z rodziny bram innovaphone jest już dostępna za pośrednictwem zwykłych kanałów sprzedaży, w cenie od 5.254,00 Euro.
Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości
Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcejWiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji
Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcejWiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV
Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcejWiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejWiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001
Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Ciągłość komunikacji mimo przerw w dostawie prądu: Nowy whitepaper: Zestaw awaryjny innovaphone dla instytucji publicznych
Przedłużająca się przerwa w dostawie prądu ma niewątpliwie poważne konsekwencje dla funkcjonalności instytucji publicznych. Środki ostrożności można podjąć dzięki szczegółowym koncepcjom awaryjnym i infrastrukturze komunikacyjnej, która nadal funkcjonuje nawet w przypadku przerwy w dostawie prądu. czytaj więcejWiadomości firmowe Rośnie liczba partnerstw technologicznych w Europie: innovaphone spotyka się z partnerami i klientami na licznych targach i wydarzeniach
Niemiecki producent z Sindelfingen, który jest aktywny w Europie i ostatnio coraz częściej na całym świecie, będzie obecny tej jesieni na wielu targach, wydarzeniach branżowych oraz konferencjach. innovaphone prezentuje podczas wydarzeń swoją platformę do pracy, komunikacji i współpracy myApps oraz jej rozszerzenie o narzędzia organizacyjne dla sektora biznesowego. czytaj więcejWiadomości firmowe Znacznie więcej niż tylko komunikacja: innovaphone myApps: Zwiększ produktywność firmy dzięki inteligentnej platformie biznesowej
Nowe hasło producenta z Sindelfingen innovaphone AG ma charakter programowy: „More than Communication“ oznacza rozszerzenie platformy myApps o narzędzia organizacyjne dla sektora biznesowego, np. o niedawno opublikowaną aplikację „Working-App” do prostego rejestrowania czasu pracy. Celem nowych aplikacji jest zapewnienie większej ilości czasu na naprawdę ważne zadania i projekty oraz zwiększenie przestrzeni na kreatywność dzięki inteligentnym narzędziom do zarządzania. czytaj więcejWiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości
Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcejWiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji
Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcejWiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV
Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcejWiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejWiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001
Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.czytaj więcej