Współpraca innovaphone i Poly Wspólne kształtowanie miejsca pracy przyszłości
Wspólnym priorytetem obu firm są wysokiej jakości, kompletne rozwiązania, które sprawiają, że komunikacja w miejscu pracy jest jeszcze bardziej komfortowa i niezawodna.
"Praca w zespołach międzywydziałowych, międzyzakładowych i międzynarodowych przynosi nowe wymagania w zakresie narażenia na hałas i stres. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawartej umowy o współpracy, która pozwoli zapewnić naszym klientom najlepsze możliwe wsparcie w tworzeniu środowiska pracy, które sprzyja koncentracji i zachowaniu niskiego poziomu stresu. Dzięki szerokiej gamie wysokowydajnych rozwiązań UC, wideo i audio, Poly doskonale uzupełnia naszą platformę pracy i komunikacji myApps", wyjaśnia Konstantin Kruse, Director International Sales, innovaphone AG. "Poly jest naszym pierwszym zewnętrznym partnerem dla produktów SIP, które umożliwiają inteligentną i automatyczną redukcję hałasu i oferują funkcje Poly MeetingAI. Dzięki współpracy z wiodącym dostawcą rozwiązań Unified Communications robimy kolejny strategicznie ważny krok w kierunku otwarcia nowych rynków międzynarodowych, teraz kiedy osiągnęliśmy już bardzo dobrą pozycję w Europie, naszym głównym rynku", podsumowuje Konstantin Kruse.
Rozwiązanie wideo innovaphone myApps umożliwia prostą i ekonomiczną konfigurację konferencji audio lub wideo ad hoc. Zestawy słuchawkowe, rozwiązania wideo i audio firmy Poly są w pełni kompatybilne z rozwiązaniem innovaphone myApps. Poly dostrzega również potencjał we współpracy z innovaphone: "Mamy wspólną wizję nowoczesnego, elastycznego i wszechstronnego miejsca pracy, które zwiększa wydajność na wiele sposobów. Coraz więcej firm inwestuje w rozwiązania do komunikacji w czasie rzeczywistym. Zakłócenia i rozpraszanie uwagi spowodowane hałasem w miejscu pracy mogą mieć wpływ na produktywność. innovaphone i Poly współpracują nad opracowaniem nowych rozwiązań, które wyeliminują zewnętrzne zakłócenia w komunikacji w czasie rzeczywistym, takie jak hałas, kompleksowość i odległości przestrzenne", potwierdza Paul Dunne, EMEA Channel Director w Poly.
Pierwsze informacje na temat współpracy technologicznej Poly i innovaphone zostały przedstawione na wewnętrznych targach technologicznych innovaphone w siedzibie firmy w Sindelfingen w połowie listopada, na których Poly była obecna jako wystawca.
Wiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji
Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcejWiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV
Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcejWiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejWiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001
Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.czytaj więcej