My też uruchomiliśmy Program Partnerski. Słowo “partner” zobowiązuje. Działamy wspólnie na bardzo jasnych warunkach – partnerzy polecają nam klientów i rozwijają się razem z nami, bo dzielimy się wiedzą i… zyskami. 20% od każdej zapłaconej faktury wpływa na ich konto.
Kogo zapraszamy do udziału?
Pracujemy z:
* dostawcami rozwiązań dla e-commerce (takimi jak e-sklepy, CRM-y, usługi hostingowe)
* firmami telekomunikacyjnymi
* firmami chcącymi sprzedawać nasze rozwiązanie
* dostawcami central telefonicznych
* software house’ami, integratorami rozwiązań IT
* doradcami marketingowymi
* ekspertami z branży obsługi klienta
Jeśli firma prowadzi działalność innego rodzaju, a chciałaby w programie partnerskim wziąć udział, nic nie stoi na przeszkodzie, siadamy do stołu i rozmawiamy.
Dlaczego nasi partnerzy w to wchodzą?
Bo zyskują, nie tylko na poziomie finansowym! Na dodatek robią to wespół zespół z firmą, która istnieje na rynku od 12 lat i na tworzeniu oprogramowania do obsługi klienta zjadła zęby. Mamy know-how, robimy bardzo dobry, omnichannelowy system – telefon, e-mail, chat i Facebook Messenger w jednym. Nad produktem czuwa doświadczony zespół pasjonatów. Trudno w to uwierzyć? Łatwo sprawdzić samemu – w najbliższym czasie można się z nami spotkać m.in. podczas targów-e-commerce w Berlinie podczas targów e-commerce w Berlinie i targów e-commerce w Krakowie, gdzie będziemy wystawcami. Mamy wspaniałych klientów, którzy są z nami od lat. Ciągle pojawiają się nowi, co nas bardzo cieszy. Przez ponad dekadę obecności wypracowaliśmy sobie pozycję firmy, która jest godna zaufania i z którą się po prostu dobrze pracuje, o czym świadczą liczne referencje:
"Korzystamy z Systemu Thulium już kilka lat. Przez ten czas przeszliśmy proces testów, wdrożenia, integracji oraz zwykłych kontaktów handlowych i serwisowych. Cała współpraca przebiega w naszym odbiorze bardzo profesjonalnie."
Maciej Kuźniar,
CEO
Oktawave
"Współpraca z Thulium pozwoliła nam usprawnić komunikację z Klientem. Poprawiliśmy jakość obsługi, co wiąże się z dodatkowym zadowoleniem naszych Klientów. Fachowa obsługa na najwyższym poziomie to nasz cel, dzięki Thulium jest to możliwe."
Maciej Zabłocki,
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Wittchen
Jak to działa?
Po stronie partnera jest wprowadzenie danych klienta, który przejawia zainteresowanie zakupem, do systemu. Po naszej – praktycznie cała reszta. Prezentację produktu, cały proces sprzedażowy a także obsługę klienta bierzemy na siebie. Z punktu widzenia partnera to bardzo wygodny układ. Gdy potencjalny klient stanie się naszym klientem i zacznie opłacać faktury, 20% od każdej transakcji będzie zasilać konto partnera przez cały czas naszej współpracy.
Oczywiście wspieramy naszych partnerów w rozbudzaniu zainteresowania Thulium. Organizujemy szkolenia i prezentacje, aby partnerzy mogli jeszcze lepiej poznać system, który polecają. Przekazujemy również pakiet materiałów informacyjnych i promocyjnych. Jeśli partner ma jakieś swoje pomysły marketingowe – świetnie, z chęcią je z omawiamy i najciekawsze wdrażamy wspólnie. Gdy partnerzy szukają jakichś dodatkowych korzyści, np. zniżki na Thulium – zaczynamy rozmowy. Zapewniamy też dostęp do narzędzia dla partnerów pozwalającego na bieżąco monitorować różne aspekty programu. Dzięki temu partner wie na przykład, że polecanie jakiegoś potencjalnego klienta nie ma sensu, bo już jesteśmy z nim w trakcie rozmów, albo może sprawdzić, czy lead już zamienił się w klienta czy też nie etc.
Przed partnerem całe morze możliwości. Załóżmy, że oferuje on platformę e-commerce, z czego ma przychód. Dodatkowo współpracuje z firmą telekomunikacyjną i dostarcza jej usługi, dzięki czemu ma prowizję. Z sukcesami promuje nasz system, a więc z nami również zarabia. A na koniec to wszystko integruje, za co klient płaci wynagrodzenie.
Jeśli…
…chciałbyś zostać naszym partnerem albo poznać więcej szczegółów – świetnie! Programem Partnerskim zarządzam u nas ja. Jestem z Thulium od 7 lat i znam tę firmę jak własną kieszeń. Udzielę Ci wszelkich informacji na temat współpracy.
Możesz do mnie napisać lub zadzwonić:
Tomasz Kowalczyk
t.kowalczyk@thulium.pl
+48 698 678 040
Wiadomości firmowe Obsługa klienta w internetowym sklepie z butami.
Teoretycznie kupowanie obuwia w sieci to czysta przyjemność. Jedynym ograniczeniem dla kupujących może być cena, jednak przy tak dużym asortymencie, jaki oferują sklepy każdy znajdzie coś dla siebie. Rosnąca łatwość zakupów internetowych przyciąga klientów, więc liczba pytań do biur obsługi internetowych sklepów z butami rośnie. czytaj więcejWiadomości firmowe Integracja Thulium z BaseLinkerem
Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużego nakładu pracy. Szczególnie gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja. BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by temu wyzwaniu sprostać. czytaj więcejWiadomości firmowe Jak Thulium wspiera obsługę klienta w firmie Shoper?
Shoper - ceniony i profesjonalny dostawca sklepów internetowych korzysta z sytemu Thulium już 4 lata. Zobaczcie jak przez ten czas wspieramy obsługę klienta w ich firmie. czytaj więcejWiadomości firmowe Czym jest Thulium?
Klienci mają swoje ulubione formy kontaktu: dla jednych będzie to telefon, dla innych czat lub email. Na dodatek wielu klientów przeskakuje między kanałami i jest im obojętne z którego korzystają. Takie preferencje klientów powodują, że niektóre firmy mierzą się z bałaganem komunikacyjnym. I tutaj rodzi się pytanie, jak nad nim zapanować?czytaj więcej
Wiadomości firmowe Jak AI wspiera obsługę klienta?
Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Samoobsługa ważnym trendem
Nie tylko w supermarketach klienci doceniają samoobsługę. Samoobsługa jest coraz popularniejsza w świecie online. Grono osób, które traktują kontakt z biurem obsługi jako ostateczność, jest duże. Tacy klienci próbują rozgryźć wszystko samemu. Dosłownie wszystko – począwszy od znalezienia informacji na temat dostawy pralki na stronie www na zrozumieniu, jak ustawić szybkie pranie w świeżo nabytej pralce, kończąc. czytaj więcejWiadomości firmowe Thulium vs Gmail
Gmail jest jedną z najpopularniejszych elektronicznych skrzynek pocztowych. Produkt Google’a zyskał wielu fanów wśród użytkowników indywidualnych, m.in. dzięki dużej ilości darmowego miejsca na dysku, całkiem przyjaznemu interfejsowi użytkownika i możliwości zaawansowanej integracji z innymi usługami Google. czytaj więcejWiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!
PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcejWiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!
Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcejWiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami
8 listopada byliśmy na targach eHandlu.To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej
Wiadomości firmowe Obsługa klienta w internetowym sklepie z butami.
Teoretycznie kupowanie obuwia w sieci to czysta przyjemność. Jedynym ograniczeniem dla kupujących może być cena, jednak przy tak dużym asortymencie, jaki oferują sklepy każdy znajdzie coś dla siebie. Rosnąca łatwość zakupów internetowych przyciąga klientów, więc liczba pytań do biur obsługi internetowych sklepów z butami rośnie. czytaj więcejWiadomości firmowe Integracja Thulium z BaseLinkerem
Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużego nakładu pracy. Szczególnie gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja. BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by temu wyzwaniu sprostać. czytaj więcejWiadomości firmowe Jak Thulium wspiera obsługę klienta w firmie Shoper?
Shoper - ceniony i profesjonalny dostawca sklepów internetowych korzysta z sytemu Thulium już 4 lata. Zobaczcie jak przez ten czas wspieramy obsługę klienta w ich firmie. czytaj więcejWiadomości firmowe Czym jest Thulium?
Klienci mają swoje ulubione formy kontaktu: dla jednych będzie to telefon, dla innych czat lub email. Na dodatek wielu klientów przeskakuje między kanałami i jest im obojętne z którego korzystają. Takie preferencje klientów powodują, że niektóre firmy mierzą się z bałaganem komunikacyjnym. I tutaj rodzi się pytanie, jak nad nim zapanować?czytaj więcej
Wiadomości firmowe Jak AI wspiera obsługę klienta?
Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Samoobsługa ważnym trendem
Nie tylko w supermarketach klienci doceniają samoobsługę. Samoobsługa jest coraz popularniejsza w świecie online. Grono osób, które traktują kontakt z biurem obsługi jako ostateczność, jest duże. Tacy klienci próbują rozgryźć wszystko samemu. Dosłownie wszystko – począwszy od znalezienia informacji na temat dostawy pralki na stronie www na zrozumieniu, jak ustawić szybkie pranie w świeżo nabytej pralce, kończąc. czytaj więcejWiadomości firmowe Thulium vs Gmail
Gmail jest jedną z najpopularniejszych elektronicznych skrzynek pocztowych. Produkt Google’a zyskał wielu fanów wśród użytkowników indywidualnych, m.in. dzięki dużej ilości darmowego miejsca na dysku, całkiem przyjaznemu interfejsowi użytkownika i możliwości zaawansowanej integracji z innymi usługami Google. czytaj więcejWiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!
PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcejWiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!
Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcejWiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami
8 listopada byliśmy na targach eHandlu.To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej
News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby
Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcejNews Najczęstsze usterki telefonów - co robić, gdy telefon się zepsuje?
Najczęstsze usterki telefonów dotyczą wielu aspektów i chyba każdego z nas dopadły tego typu problemy, a przynajmniej ich część. Najczęstsze usterki telefonów często są możliwe do rozwiązania w dość łatwy sposób, inne wymagają przywrócenia ustawień fabrycznych, a jeszcze inne nie dadzą się rozwiązać bez wizyty w serwisie.O ile niektóre z tych usterek nie bywają uciążliwe, o tyle niektóre całkowicie uniemożliwiają korzystanie z telefonu. Sprawa dotyczy zwłaszcza poważniejszych usterek, które nie dadzą się naprawić niekiedy bez przeinstalowania oprogramowania czy wymiany podzespołów. Jeśli jednak nie mamy pewności, co zrobić w przypadku, kiedy telefon przestaje właściwie działać i obawiamy się jeszcze większego zepsucia go, powinniśmy udać się do solidnego serwisu sprzętu elektrycznego, który udzieli nam w tej materii pomocy. czytaj więcej