Polscy tenisiści należą dziś do światowej czołówki i pojawiają się na najważniejszych światowych turniejach. Jak poradzą sobie w tym sezonie? Klienci UPC będą mogli śledzić to na bieżąco dzięki specjalnemu pakietowi, zawierającemu kanały Tenis Premium. Sprzedaż pakietu rusza 26 maja i da on dostęp do wszystkich czterech najbardziej prestiżowych turniejów tenisowych:
- French Open, Roland Garros 28 maja 2017 – 11 czerwca 2017
- The Championship, Wimbledon 3 lipca 2017 – 16 lipca 2017
- US Open, Nowy Jork 28 sierpnia 2017 – 10 września 2017
- Australian Open, Melbourne 15 stycznia 2018 – 28 stycznia 2018
Oznacza to aż 57 dni meczowych z najlepszymi graczami na świecie. Mecze dostępne będą w wersji HD w pakiecie dwóch kanałów premium: TENIS PREMIUM 1 HD (kanał 88, wiodący) i TENIS PREMIUM 2 HD (kanał 89, z przesunięciem czasowym), duble kanałów będą dostępne również w sekcji sportowej.
Dostęp do kanałów Tenis Premium można zamawiać do 28 stycznia 2018 roku. Opłata jednorazowa wynosi 29 zł brutto dla posiadaczy dekoderów Horizon oraz 39 zł brutto dla posiadaczy dekoderów Mediabox i UPC MediaModułu CI+. Zostanie ona doliczona do rachunku w następnym miesiącu od zamówienia.
Użytkownicy dekoderów UPC Mediabox, Horizon i MediaModułu CI+ mogą zamawiać dostęp:
- telefonicznie 813 813 813
- przez stronę internetową http://www.upc.pl/tenispremium
- w Salonach Sprzedaży
Dodatkowo posiadacze dekodera UPC Mediabox mogą zamawiać dostęp przez aplikację na kanale 15. dekodera.
Dostęp do kanałów Tenis Premium nie będzie możliwy na dekoderach Kaon. Zachęcamy klientów z dekoderem Kaon do bezpłatnej wymiany dekodera.
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej