Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC SPORT PACK
UPC

Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

28.05.2018
Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce.

UPC przygotowało specjalną ofertę Happy Home na mistrzostwa świata w piłce nożnej, nie tylko dla fanów futbolu. Klienci znajdą w niej światłowodowy internet o prędkości do 120 Mb/s, telewizję cyfrową ze 107 kanałami TV oraz sportową paczkę, która w nowej ofercie będzie aż trzy razy tańsza niż cennikowa wartość zawartych w niej produktów.

 

Nasza nowa oferta Happy Home, której hasło brzmi „W Twoim domu wszyscy wygrywają”, skierowana jest do wszystkich domowników – zarówno fanów piłki nożnej, jak i tych, którzy w czasie rozgrywek wolą obejrzeć film, serial lub inne sportowe rywalizacje. Przy tej okazji nawiązaliśmy też współpracę z marką Samsung, w ramach której wszyscy klienci mundialowego pakietu otrzymają voucher zniżkowy na zakup czterech modeli telewizorów tej marki.

 

Nowy pakiet Happy Home wypełniony jest najlepszymi usługami UPC. Dzięki aplikacji Horizon Go na telewizory, komputery oraz urządzenia mobilne, każdy może oglądać ulubione treści na dowolnym ekranie w domu i poza nim. Replay TV umożliwia dostęp do programów do 7 dni od ich emisji. Usługa Multiroom HD daje natomiast możliwość swobodnego wyboru programów i oglądania ich na dwóch telewizorach w domu. Pakiet kanałów Eleven Sports będzie gratką dla miłośników ogromnych sportowych emocji, przeżywanych w jakości HD. Oferta to również superszybki internet oparty na światłowodzie do 120 Mb/s i telewizja cyfrowa najnowszej generacji ze 107 kanałami TV, w tym 70 w HD. Nowy pakiet stworzony został z myślą o nowych i obecnych klientach UPC. Można go zamawiać od maja do końca lipca. Cena całego pakietu zaczyna się od 89 zł/mc. Każdy, kto skorzysta z oferty ze zobowiązaniem na 24 miesiące, otrzyma voucher, umożliwiający zakup telewizora Samsung nawet z 10% zniżką. Kupon upoważnia do zakupu telewizora 32’’, 49’’, 55’’ lub 65’’ w sklepie internetowym www.sklepsamsung.pl z darmową dostawą do domu, również w ratach 0%.
Więcej informacji o ofercie, znajduje się nahttps://www.upc.pl/pakiety/promocje/sportpack

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej