TBN Polska to nowa, dynamicznie rozwijająca się telewizja familijna z wartościami chrześcijańskimi. Jest częścią TBN Family of Networks, jednej z największych na świecie sieci kanałów telewizyjnych. Tworzy ją 30 stacji, które obejmują swoim zasięgiem 2,4 mld ludzi. Dociera na wszystkie zamieszkałe kontynenty przez 84 transpondery.
- Vectra systematycznie poszerza swoją ofertę programową, dostosowując ją do potrzeb i oczekiwań klientów. Wierzymy, że nowa propozycja, z racji na swój unikalny charakter, z pewnością znajdzie spore grono odbiorców. Warto w tym miejscu podkreślić, że włączenie TBN Polska do oferty Vectry zwiększy liczbę programów w jakości HD do 111 – powiedziała Małgorzata Wojtaszko, odpowiedzialna w Vectrze za rozwój oferty programowej.
- Oferta programowa stacji skierowana jest do wszystkich członków rodziny. Pasma tematyczne przygotowywane są z dużą starannością, tak by zarówno najmłodsi widzowie, młodzież, jak i dorośli, znaleźli tam swoje ulubione programy - powiedziała Maria Przybylska, Public Relations Manager w TBN Polska - Proponujemy widzom niebanalną rozrywkę, premiery filmowe, specjalne bloki tematyczne dla dzieci, młodzieży i rodziców, a także pozycje programowe związane z podróżami, wiarą i rozwojem osobistym.
We wrześniu stacja rusza z jesienną ramówką – Znajdzie się w niej wiele nowych, wartościowych propozycji. Zaprezentujemy m.in. zupełnie nowy talk-show, do którego zaprosiliśmy znanych z niezwykłych osiągnięć gości. Będzie niebanalnie i inspirująco. O szczegółach jesiennej ramówki powiadomimy już wkrótce – dodała Maria Przybylska.