Vectra stale wzbogaca ofertę programową, dostosowując ją do oczekiwań i potrzeb abonentów. Dzięki najbliższym zmianom widzowie otrzymają dostęp do naprawdę bogatej i różnorodnej propozycji, jeśli chodzi o ofertę sportową. Od 20 kwietnia Golf Channel Polska dostępny będzie w pakiecie Sport na Ostro na pozycji EPG 216 a E-SPORT na pozycji EPG 214.
- Systematycznie wzbogacamy i uzupełniamy naszą ofertę programową o nowe pozycje, co sprawia że jesteśmy jednym z liderów na rynku, jeśli chodzi o jej bogactwo. Rozbudowując programming dbamy o potrzeby każdego członka rodziny. Szczególne miejsce w Vectrze zajmuje oferta kanałów sportowych. Wprowadzając dwa nowe programy zaoferujemy naszym abonentom jeszcze więcej sportowych emocji z ciekawym contentem – powiedziała Małgorzata Wojtaszko, odpowiedzialna za rozwój oferty programowej w Vectrze.
Po włączeniu programu Golf Channel Polska i E-SPORT w ofercie Vectry będzie aż 245 programów, w tym 108 w jakości HD. Oferta Vectry to również 8 pakietów Premium o różnorodnej tematyce – film, sport, erotyka. Także 16 programów radiowych nadawanych cyfrowo. Poprzez bezpłatną usługę TV Online abonenci Vectry mogą oglądać 100 wybranych programów telewizyjnych na komputerze, a także na urządzeniach mobilnych (tablet, smartfon), korzystając z aplikacji Vectra TV Online.
Golf Channel Polska to sportowo-lifestylowy kanał telewizyjny, pełen emocji i rywalizacji na żywo. Tylko w Golf Channel Polska kibice mogą oglądać transmisje LIVE z PGA TOUR – najbardziej prestiżowej serii zawodów golfowych na świecie. Realizacja z wykorzystaniem najnowszych technologii, na nowo pokazuje czym jest golf. Niewiarygodne uderzenia zawodowców, napięcie i tempo współczesnego, atletycznego światowego golfa, a do tego, dla każdego – bogata oferta programów szkoleniowych, rozrywkowych i informacyjnych, związanych z tym olimpijskim sportem. Golf Channel Polska – 24h, jakość HD, polski komentarz.
E-SPORT - głównym punktem ramówki kanału są rozgrywki e-sportowe oraz relacje z najbardziej prestiżowych turniejów na świecie. Pozostały czas antenowy wypełniają programy rozrywkowe, dokumentalne oraz talk-show osadzone w klimacie elektronicznej rozgrywki. W ten sposób telewizja chce dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców niż ta, która aktualnie ogląda takie rozgrywki w Internecie.