Archiwalne

- HTC Partnerem technologicznym redakcji Sport.pl

04.06.2012

Zespół Sport.pl będzie relacjonował wydarzenia sportowe przy użyciu nowoczesnych smartfonów marki HTC - w serwisie pojawią się wpisy, zdjęcia oraz materiały wideo dziennikarzy obsługujących EURO 2012.

W ramach współpracy z firmą HTC, która została oficjalnym partnerem technologicznym Sport.pl, wszyscy dziennikarze obsługujący EURO 2012 zostali wyposażeni w najnowszy model telefonu HTC One X.

- W ostatnim roku utworzenie „smartfonowych redakcji” ogłosiły „New York Times”, „Wall Street Journal”, BBC. W Polsce Sport.pl chce być liderem w tej dziedzinie – mówi Marcin Gadziński, dyrektor strategii i rozwoju grupy Sport.pl. – Nasi reporterzy zaczęli używać smartfonów HTC do tworzenia treści redakcyjnych: zdjęć, materiałów wideo oraz krótkich relacji tekstowych.

Zespół Sport.pl ma do dyspozycji smartfony umożliwiające natychmiastową publikację materiałów w serwisie, dziennikarze są również stale aktywni na profilach Sport.pl na Facebooku, Twitterze, blogują oraz komentują na bieżąco wydarzenia sportowe.

- Dzięki najnowocześniejszym smartfonom HTC One X redakcja Sport.pl ma nie tylko możliwość dokumentowania na żywo najważniejszych wydarzeń sportowych, ale również ich błyskawicznej publikacji, natomiast dziennikarze redakcyjni mają do dyspozycji doskonałe pod względem funkcjonalności narzędzie – mówi Paweł Orliński, dyrektor polskiego biura HTC. Model HTC One X, w który zostali wyposażeni redaktorzy Sport.pl, posiada niezwykły aparat fotograficzny, bardzo szybki i dający niespotykaną dotąd jakość zdjęć robionych smartfonem, a do tego unikalny, wyróżniający się design. – Ponieważ nasza firma od zawsze przykłada ogromną wagę do nowości, innowacyjności, dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że to właśnie HTC zostało partnerem technologicznym pierwszej smartfonowej redakcji w Polsce – dodaje Orliński.

Smartfony HTC będą używane do tworzenia multimedialnych treści przez reporterów Sport.pl w miastach – gospodarzach Euro: Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, a w przyszłości także w innych miastach, gdzie Sport.pl prowadzi swoje lokalne serwisy.

źródło: HTC

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Jak naładować telefon szybciej?

W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News To już jedenasta edycja Mobility Trends

Prestiżowy konkurs Mobility Trends 2020 w branży nowych technologii wystartował. Od początku roku do końca stycznia 2021 roku firmy z branży IT i Telco mogą zgłaszać swoje produkty lub usługi, które miały swoją premierę w 2020 roku. MIT MEDIA, organizator Mobility Trends, zaproponował możliwość pokazania premierowego produktu/usługi w jednej lub kilku z 19 kategorii konsumenckich. W dniach 1 do 28 lutego 2021 roku będzie trwało głosowanie poprzez ankietę, umieszczoną na stronie internetowej MobilityTrends.pl. czytaj więcej