Archiwalne

- HTC Partnerem technologicznym redakcji Sport.pl

04.06.2012

Zespół Sport.pl będzie relacjonował wydarzenia sportowe przy użyciu nowoczesnych smartfonów marki HTC - w serwisie pojawią się wpisy, zdjęcia oraz materiały wideo dziennikarzy obsługujących EURO 2012.

W ramach współpracy z firmą HTC, która została oficjalnym partnerem technologicznym Sport.pl, wszyscy dziennikarze obsługujący EURO 2012 zostali wyposażeni w najnowszy model telefonu HTC One X.

- W ostatnim roku utworzenie „smartfonowych redakcji” ogłosiły „New York Times”, „Wall Street Journal”, BBC. W Polsce Sport.pl chce być liderem w tej dziedzinie – mówi Marcin Gadziński, dyrektor strategii i rozwoju grupy Sport.pl. – Nasi reporterzy zaczęli używać smartfonów HTC do tworzenia treści redakcyjnych: zdjęć, materiałów wideo oraz krótkich relacji tekstowych.

Zespół Sport.pl ma do dyspozycji smartfony umożliwiające natychmiastową publikację materiałów w serwisie, dziennikarze są również stale aktywni na profilach Sport.pl na Facebooku, Twitterze, blogują oraz komentują na bieżąco wydarzenia sportowe.

- Dzięki najnowocześniejszym smartfonom HTC One X redakcja Sport.pl ma nie tylko możliwość dokumentowania na żywo najważniejszych wydarzeń sportowych, ale również ich błyskawicznej publikacji, natomiast dziennikarze redakcyjni mają do dyspozycji doskonałe pod względem funkcjonalności narzędzie – mówi Paweł Orliński, dyrektor polskiego biura HTC. Model HTC One X, w który zostali wyposażeni redaktorzy Sport.pl, posiada niezwykły aparat fotograficzny, bardzo szybki i dający niespotykaną dotąd jakość zdjęć robionych smartfonem, a do tego unikalny, wyróżniający się design. – Ponieważ nasza firma od zawsze przykłada ogromną wagę do nowości, innowacyjności, dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że to właśnie HTC zostało partnerem technologicznym pierwszej smartfonowej redakcji w Polsce – dodaje Orliński.

Smartfony HTC będą używane do tworzenia multimedialnych treści przez reporterów Sport.pl w miastach – gospodarzach Euro: Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, a w przyszłości także w innych miastach, gdzie Sport.pl prowadzi swoje lokalne serwisy.

źródło: HTC