W celu usprawnienia obsługi Abonenta INEA wprowadziła możliwość umawiania wizyt przez internet na konkretny dzień i godzinę w wybranych Biurach Obsługi Abonenta i Punktach Partnerskich. Umówieni Klienci otrzymują potwierdzenie z krótką wiadomością tekstową SMS oraz przypomnienie o planowanej wizycie na 24 h i 2 h przed jej terminem.
Podczas zamawiania wizyty należy określić jej preferowany dzień oraz godzinę, a także wybrać jeden z tematów obsługi: zakup usług, wnioski, sprzęt - wymiana, zwrot i zmiany w umowie. Rozwiązanie przetestowano w czasie wakacji z udziałem ponad 150 Abonentów. Jako główną zaletę testerzy podkreślali przede wszystkim dużą oszczędność czasu, dzięki obsłudze przy dedykowanym stanowisku.
Biura i punkty INEA, w których można umówić wizytę: Poznań: ul. Polna 68-72a, os. Oświecenia 59, ul. Owsiana 17, os. Rzeczypospolitej 14/1 i ul. Głogowska 106, Konin: al. 1-go Maja 1. Formularz jest dostępny na stronie: http://www.inea.pl/kalendarz/.
źródło: INEA
News Jak wybrać najlepszego operatora?
Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.
Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej