Archiwalne

- W Łodzi ruszyło nowe Centrum Telefoniczne obsługi klienta sieci Plus

03.09.2012

Zobacz więcej na Plus.pl.

W poniedziałek 3 września br Plus uruchomił w Łodzi nowe Centrum Telefoniczne Departamentu Kompleksowej Obsługi Klienta. Mieści się ono w Parku Biznesu Teofilów przy ul. Traktorowej 141/143. W nowym call center zatrudnienie w 24-godzinnym trybie pracy zmianowej znajdzie ponad 300 osób. Połowa z nich już od dziś odbiera połączenia od klientów.

Polkomtel Sp. z o.o. wynajął ponad 2700 m2 powierzchni w Parku Biznesu Teofilów i zajmie trzy kondygnacje nowczesnego biurowca. Wynajęta powierzchnia została przygotowana według szczegółowych wytycznych Spółki z zapewnieniem najwyższych standardów i uwzględnieniem wymagań technicznych niezbędnych do utrzymania ciągłości pracy. Wszystkie stanowiska pracy zostały wyposażone w niezbędne systemy operacyjne i licencje oraz odpowiednią liczbę słuchawek nagłownych dostosowanych do aparatów telefonicznych stanowiących wyposażenie stanowisk pracy. Znajdują się tu również sale szkoleniowe pozwalające na organizację zajęć podnoszących kwalifikacje pracowników.

„To ważny moment zarówno dla Łodzi, jak i dla Plusa. Łodzianom zaoferowaliśmy nowe miejsca w firmie o wysokiej kulturze pracy. Warto tu dodać, że przy realizacji całego projektu bardzo pomocna była współpraca i wsparcie oferowane Polkomtelowi zarówno przez Urząd Miasta Łodzi, jak i tamtejszy Powiatowy Urząd Pracy – powiedział Artur Waśk, Dyrektor Zarządzający w Pionie Operacyjnym Polkomtel Sp. z o.o. I dodaje – „Plus jest pierwszym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, który uzyskał certyfikat zgodności zasad funkcjonowania struktur call center w oparciu o europejską normę EN15838. Certyfikat ten potwierdza, że pracownicy infolinii sieci Plus obsługują klientów na poziomie najwyższych standardów europejskich. W przypadku Plusa to przede wszystkim większy komfort przyjmowania i rozwiązywania spraw, z którymi zgłaszają się klienci. Jestem przekonany, że nowo otwarte call center podniesie jeszcze jakość naszych usług w tym zakresie i skróci czas odbioru zgłoszenia.”

To już drugie Centrum Telefonicznej Obsługi Klientów Plusa w Łodzi. Łącznie w obu centrach telefonicznych zatrudnienie znajdzie około 550 osób.

źródło: Plus

Plus Plus: Piąte doładowanie GRATIS wciąż trwa

W Plusie dostępna jest promocja „5te doładowanie GRATIS”, w której wystarczy czterokrotnie doładować konto usługi na kartę w sieci Plus, by piąte zasilenie otrzymać za darmo. czytaj więcej

Plus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa

Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcej

Plus Plus: Gigabajty od Spider-Mana

Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcej

Plus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki

Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcej

Plus Plus: Piąte doładowanie GRATIS wciąż trwa

W Plusie dostępna jest promocja „5te doładowanie GRATIS”, w której wystarczy czterokrotnie doładować konto usługi na kartę w sieci Plus, by piąte zasilenie otrzymać za darmo. czytaj więcej

Plus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa

Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcej

Plus Plus: Gigabajty od Spider-Mana

Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcej

Plus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki

Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Co wyróżnia komputer Mac Mini?

Komputer Mac Mini to jeden z najbardziej kompaktowych i wszechstronnych komputerów stacjonarnych w ofercie Apple. Dzięki swojej niewielkiej obudowie i zaawansowanym komponentom, Mac Mini zdobył popularność wśród użytkowników domowych, profesjonalistów oraz firm. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat tego urządzenia, które pomogą zrozumieć, dlaczego warto rozważyć jego zakup. czytaj więcej

Plus Ruszają transmisje Ligi Mistrzów UEFA w Grupie Polsat - nowe studio zbudowane na potrzeby LM i LE

Liga Mistrzów i Liga Europy UEFA, które od wtorku 21 sierpnia będzie można oglądać tylko w nowych kanałach i serwisach sportowych premium Grupy Polsat, będą pokazywane z nowego, wyjątkowego studia. To jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie tego typu obiektów telewizyjnych w Europie i zdecydowanie najnowocześniejsze studio w Polsce. Trzy pierwsze mecze już dzisiaj. czytaj więcej