+ Alcatel-Lucent Enterprise ósmy rok z rzędu trafia do kwadrantu liderów w przygotowanym przez firmę Gartner raporcie „Magiczny kwadrant” dotyczącym systemów telefonicznych dla przedsiębiorstw
Firma Alcatel-Lucent Enterprise poinformowała, że została zaliczona do liderów w opracowanym przez firmę Gartner Inc. raporcie „Magiczny kwadrant” dotyczącym systemów telefonicznych dla przedsiębiorstw (Magic Quadrant for Corporate Telephony). Autorami opracowania, które opublikowano 21 października 2014 r., są Sorell Slaymaker i Steve Blood. Ten doroczny raport zawiera globalny przegląd producentów rozwiązań technicznych dla firm, którzy projektują, produkują i dystrybuują instalowane lokalnie korporacyjne systemy telefoniczne dla co najmniej 1000 użytkowników. Producentów tych oceniono pod względem „kompletności wizji” oraz „zdolności do jej realizacji”. Firma Alcatel-Lucent Enterprise już ósmy rok z rzędu znalazła się wśród liderów.
Rozwiązania telefoniczne Alcatela-Lucenta zapewniają przedsiębiorstwom elastyczną architekturę w modelu lokalnym z licencją bezterminową lub w skalowalnym modelu opartym na hostingu i chmurze, obejmującym rozwiązania wybranych operatorów i partnerów handlowych. Takie modele biznesowe zapewniają prostą ścieżkę migracji do nowoczesnej, ujednoliconej komunikacji na bazie platformy OpenTouch.
Programowe rozwiązanie firmy Alcatel-Lucent Enterprise zoptymalizowano pod kątem pracy na serwerach wirtualnych. Zapewnia ono wysoką dostępność w szerszej sieci centrum przetwarzania danych, a przy tym pozwala uprościć modele wdrożeniowe, zmniejszyć powierzchnię zajmowaną przez rozwiązania techniczne i zoptymalizować prace w zakresie utrzymania i zarządzania. Informatycy nie muszą już zarządzać specjalistycznym sprzętem, dzięki czemu można zaoszczędzić czas i obniżyć koszty związane z inwestycją.
Gartner należy do czołowych firm badawczych i analitycznych na świecie. Raporty z serii „Magiczny kwadrant” stanowią podsumowanie badań konkretnego rynku i zawierają szczegółowe zestawienie pozycji rywali rynkowych względem siebie. Udostępniają podsumowania graficzne, a także dogłębne analizy kierunku i dojrzałości rynków oraz działających na nich producentów. Pokazują również, w jakim stopniu dostawcy rozwiązań technicznych radzą sobie z realizacją swoich wizji.
Eric Penisson, dyrektor działu rozwiązań komunikacyjnych w firmie Alcatel-Lucent Enterprise
„Jesteśmy przekonani, że szeroka gama funkcji i opcji komunikacyjnych, a także atrakcyjny całkowity koszt posiadania rozwiązań dla przedsiębiorstw to kilka spośród kluczowych czynników, które pozwalają nam utrzymać pozycję w kwadrancie liderów w raporcie „Magic Quadrant for Corporate Telephony” firmy Gartner.
Z naszych obserwacji wynika, że wraz z pojawieniem się elastyczniejszych modeli świadczenia usług w chmurze coraz więcej decydentów z obszaru IT analizuje potencjalną wartość systemów telefonicznych w chmurze w strategii komunikacyjnej przedsiębiorstwa. OmniPCX Enterprise to w pełni wirtualne rozwiązanie, które dopasowuje się do każdego scenariusza transformacji, w tym planów wdrożenia chmury prywatnej lub hybrydowej, a przy tym udostępnia narzędzia zwiększające produktywność i pasujące do nowych stylów pracy”.
źródło: Alcatel-Lucent
News Zarządzanie firmową siecią w wielu lokalizacjach jednocześnie, nigdy nie było tak proste
Użytkownicy Internetu wymagają dzisiaj łatwego, szybkiego i nieograniczonego dostępu do sieci z wielu urządzeń równocześnie. To wyzwanie również dla przedsiębiorstw, szczególnie takich, które zarządzają narzędziami do komunikacji nawet tysięcy pracowników. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nowy standard łączności bezprzewodowej WiFi 6 i nowe urządzenia działające właśnie w tym standardzie, takie jak punkty dostępu Grandstream GWN7660, GWN7664 i GWN7660LR. czytaj więcejNews Czym jest CRM i kiedy się przydaje?
Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej